Ahad, 20 Mac 2011

Nasi Ayam Popular Mantin

Hari ini rumah dah sunyi sedikit sebab Along dah balik asrama.Anak-anak yang lain sibuk siapkan barang,buku,baju untuk sekolah yang akan bermula esok.Sebenarnya hari ini nak cerita tentang peristiwa yang berlaku semalam.Pagi-pagi lagi dah hantar Along ke R&R Seremban,sebab bas yang bawa balik ke MRSM Baling tunggu disana.Dapat juga jumpa Chik June rakan FB.Anaknya pun sama sekolah dengan Along.Bas itu membawa pelajar dari Melaka singgah sebentar diSeremban dan terus mengambil pelajar di Jalan Duta KL.

ibubapa yang menghantar anak balik ke MRSM Baling



Harapan ibubapa dan keluarga
Lepas tu suami baik hati pula ajak pergi Nilai 3.Apa lagi terus aje setuju.Terlanjur dah sampai tu nak cari kain buat Quilt dan rasa-rasanya nak join sekali lagi segmen Jom Jahit..... Wallet di tinihani.

nasi ayam popular

Sebelum balik, makan tengahari di Mantin.Dah lama suami nak bawa makan nasi ayam Mantin.Sesiapa yang duduk Mantin mesti tahu kedai nasi ayam ni,memang best giler....Kedainya bersebelahan dengan Bank Nasional nama kedainya Kedai nasi ayam popular.Jadi jika ada sesiapa yang lalu di Mantin jemputlah singgah ke sana dan rasai sendiri keenakan nasi ayamnya.

best giler....

Sampai aje dirumah rasa nak demam pula............

Kalau nak hadiah free klik lah dibawah ni...

6 ulasan:

saya_arief berkata...

wah..best nie..
lame suda xmkan nsik ayam.
:D

SewLove berkata...

dapnye...nasinye nmpk sikit je, klo nurul sure x cukup hehe

Gen Fujita berkata...

Wah kat Mantin yea, kedai nasi ayam sebelah BSN. Ok check, kalau berkesempatan mungkin kami singgah sana. Menarik gak ni.

ct N honey berkata...

@SewLove
ct pun tak cukup sebab lapar sangat...

Nur berkata...

Nampak sedap nasi ayamnya! Yati pun dah lama tak makan nasi ayam.
Pergi Nilai 3? Best la, dapat beli kain. :)

ct N honey berkata...

@Yati
dpt beli kain?...tak de nye dpt beli kain,dpt jln aje....