Jumaat, 27 Mei 2011

Gara-gara Mohd Ashraf-Video pembedahan tukar jantina


Rasa-rasanya ada yang sudah tahu tentang kes Mohd Ashraf Hafiz Abdul Aziz, 25 yang meminta mahkamah membenarkannya menukar nama kepada nama wanita. Bagaimanapun hajat Mohd Ashraf  itu tertangguh apabila Mahkamah Tinggi menetapkan tarikh 18 Julai depan sebagai tarikh keputusan kesnya.

Mohd Ashraf Hafiz ingin menukar namanya kepada Aleesha Farhana Abd Aziz dengan alasan dia kini sukar untuk menjalani kehidupan normal terutamanya untuk memasuki universiti. Beliau sebelum ini telah membuat pembedahan jantina di Thailand kira-kira tiga tahun lalu.

Perodua lagi best (klik sini)

Menurut Islam perbuatan menukar jantina adalah ditegah dan haram kerana ia boleh menimbulkan keraguan dalam kehidupan masyarakat. Tindakan menukar jantina hanya dibolehkan kepada mereka dalam kategori khunsa iaitu mempunyai dua alat kelamin yang berbeza dan memerlukan salah satu daripadanya untuk terus hidup. Kalau alat kelamin lebih berfungsi kepada wanita, maka dia boleh memilih untuk menjadi wanita dan sebaliknya.

Mungkin ada yang tertanya-tanya bagaimana cara pembedahan menukar jantina tersebut. Sebelum tu..nak tanya..Ada berani?...Kalau jawapannya tidak! janganlah klik, tapi  kalau  berani klik
Video Pembedahan tukar jantina lelaki ke perempuan

5 ulasan:

puanbee berkata...

woo ada video erk nak tengok huhu kalo lelaki tk yah lah beri biar dia susah di dunia ..ish macam2

Adean berkata...

ish3....mcam2 bile dunia akhir zman

Izan Ishak berkata...

nauzubillah...dunia hampir kiamat kan. dahlah yg buat ni org melayu Islam... pasti kecewa ibubapanya kan~

nohoho =) berkata...

tak sanggup tgk video tu

Aerol Hafiezi berkata...

kalau kerajaan meluluskan permintaan dia,maka bodoh lr kerajaan tu!. ..sedangkan perbuatan mcm ni telah ditegah islam.. .

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/