Jumaat, 24 Jun 2011

Free Download-Filem Karak (Kru Studios)


‘Karak’ merupakan filem keluaran Kru Studios yang membawa anda ke dalam dunia filem seram dan diarahkan oleh pengarah terkenal, Yusry Abdul Halim. Barisan pelakon yang membintangi filem seram ini ialah Shahir AF8, Sheera Aiyob, Along Eyzendy, Kilafairy dan Sidek Hussin.

Sinopsis Filem Karak – Laluan Puaka
Empat pelajar kolej sedang menuju kembali ke Kuantan selepas bermalam di KL dan mereka terperangkap dalam kesesakan lalulintas yang teruk sepanjang Karak Highway.

Oleh kerana mereka mempunyai kelas pada keesokan awal paginya, mereka membuat keputusan untuk keluar dari lebuhraya dan meneruskan perjalanan mereka menggunakan jalan lama. Mereka tidak mengetahui bahawa keputusan ini akan mengubah hidup mereka selamanya.

Kisah sebuah kereta Volkswagen kuning yang dianggap berhantu, yang sering mengganggu perjalanan di sekitar lebuhraya Jelapang. Hantu Volkswagen kuning ini mula menganggu kenderaan di jalan raya sejak tahun 1956, tetapi tidak ketara dan orang ramai masih belum menganggap ia sesuatu yang mengaibkan.

Tetapi sejak lebuhraya Utara Selatan dibina merentasi kawasan yang dinamakan Jelapang, sejak itulah hantu Volkswagen kuning semakin ketara muncul dengan mengganggu kenderaan yang lalu lalang di situ. Puncanya dipercayai bermula dari sebuah kisah seorang isteri curang yang telah membunuh suaminya dengan kejam dan kemudian merampas kereta Volkswagen kuning milik suaminya.

Sang suami mati sambil menyimpan rasa dendam yang membara untuk memiliki semula Volkswagen kuning tersebut. Kenyataannya, jika benar hantu Volkswagen kuning ini wujud dan pernah dilihat orang, maka itu adalah jin (keturunan iblis yang bergelar jembalang), bukan si suami malang yang mati dibunuh kejam.

Volkswagen ini akan muncul secara tiba-tiba dan sekiranya pemandu memotong kereta tersebut , ia akan berada di hadapan secara mengejut.Dipercayai , kemalangan berlaku disebabkan gangguan Volkswagen kuning.

Kepada yang tak berkesempatan menonton filem ini di panggung, dibawah ini link untuk download filem karak.
http://jiwang.net/2011/karak-2011-dvdrip/
http://www.norfanil.com/2011/06/download-karak-2011-dvdrip-avi-698-mb.html


8 ulasan:

Farhana Jafri berkata...

dh lama tggu.. finally! nk suh kwan dload kn la.. hik3..

jemput singgah ANASAURUS :)

puanbee berkata...

wah dah ade dah .. memang nk review tp tk tengok2 lagi cerita ni

Naimatul Hafizah Nor Rodin berkata...

terima kasih, nak download la...

ct N honey berkata...

@Farhana Jafri
nanti boleh tgk sama2 dgn kwn,sbb seram

ct N honey berkata...

@puanbee
bolehlah ke link tu..pas tu review

ct N honey berkata...

@Naimatul Hafizah Nor Rodin
saya pun baru tgk part 1..takut..

Jendela Hati berkata...

takut... nak dwload pun takut...isk3...

ct N honey berkata...

@Jendela Hati
ct dah dwload tapi belum tgk lagi..takut juga ni