Isnin, 20 Jun 2011

Video kejadian puting beliung di Mersing-17 Jun 2011


kejadian alam semulajadi...puting beliung di Pualu Stindan,Mersing pada pukul 3.30 petang 17Jun 2011

Kumpulan rock Incubus???




Baca beritanya klik sini


14 ulasan:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

huihs dasat tu....takutnya...

Maya Mayana berkata...

tempat ambo tu..memang ada sebenarnya tp kecil2 anak je...tp tk tahulah kalau kuasa tuhan boleh jd besar ke kan? Subhanallah

Farhana Jafri berkata...

fuiyo!!! ingtkan xd kat Malaysia ni.. terbaik la.. lawa bile tgk kat video ni tapi klau depan2 cnfirm cabut lari! seram~~~

jemput singgah ANASAURUS :)

NzA berkata...

akak ada gak tgk kt FB..mmg menakutkan..kuasa Allah yg Maha besar...

Mr. Deen berkata...

Maya Mayana,

Tornado boleh jadi lebih besar kalau momentum turbulent menjadi semakin ekstrem, itu pun sebab dipengaruhi oleh...

Sila lawati blog saya untuk info lebih lanjut...

Farah Shamsudin berkata...

SubhanAllah!! takutnyaa..

Nisa Fadzil berkata...

seram lah angin ribut2 puting beliung nih...mintak dijauhkn..

ct N honey berkata...

@Nisa Fadzil
ye lah..hrp2 dijauhkan..

ct N honey berkata...

@NzA
kalu Allah nak jadikan tu mmg kita x boleh elak

ct N honey berkata...

@Farhana Jafri
hrp2 janganlah jadi kat seremban ni..mmg takut

ct N honey berkata...

@Maya Mayana
ye ke...tapi kalau ada anaknya mungkin ada gak ibu bapaknya..tapi hrp2 jgnlah kan

purpleyellow berkata...

ish biar betik...dulu ada kat penang jgk kn?tuhan nak musnahkan malaysia..bila2 masejer dia nak kan?sungguh menginsafkan...thnx for sharing

MYA EL QAYREENA AZRYAN berkata...

wahhh nikh kat kampung akak tau

@e_da berkata...

kuasa allah kan tak kira di mana pun.. kita kena berSEDIA

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/