Selasa, 23 Ogos 2011

Video dan gambar perkahwinan Kim Kardashian dan Kris Humphries

Bintang program realiti terkenal, Kim Kardashian, 30, selamat melangsungkan perkahwinan dengan kekasihnya, bintang bola keranjang NBA Kris Humphries, 26, di sebuah kediaman peribadi bertempat di Montecito, California, Sabtu.

Majlis ini yang dibuat secara tertutup tetapi penuh kejutan telah dihadiri oleh 440 orang tetamu istimewa dan dihadiri oleh selebriti-selebriti hollywood pilihan Kim Kardashian.
Pasangan itu mengikat tali perkahwinan kira-kira pada pukul 6.30 petang dalam upacara selama 30 minit di hadapan ahli keluarga dan tetamu termasuk selebriti Ryan Seacrest, Lindsay Lohan, Eva Longoria, Mel B, Venus dan Serena Williams, Avril Lavigne dan Demi Lovato.
 
Portal contactmusic.com melaporkan Kardashian memakai gaun rekaan Vera Wang yang diinspirasikan daripada gaun Pippa Middleton pada majlis perkahwinan kakaknya Catherine
Majlis perkahwinan Kim dianggarkan membelanjakan hampir 10 juta dolar dan yang pastinya, perkahwinan Kim itu telah ditaja.




Wah, belanja perkahwinannya di anggarkan 10 juta! kalau macam tu lagi mahal lah tajaan Norman dan Memey sebab mereka 12 juta, Opps kalau tukar jadi ringgit lah..he.he.he.

P/S video mungkin lambat keluar,harap bersabar sikit

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

eeeiii. Bestnya Kris Humphries. hee. :)

Tanpa Nama berkata...

fuh untung laki tu, dapat rasa dia punya t***k yang bersaiz 42d,Nyam-nyam.