Rabu, 10 Ogos 2011

Zizan Raja Lawak dalam iklan F&N TVC


Zizan Raja Lawak, 27 tahun, naib juara rancangan realiti popular televisyen Astro, Raja Lawak musim pertama, ke Singapura kerana diundang teman 'taiko'nya dari filem KL Gangster, Aaron Aziz, yang menerbitkan iklan F&N untuk siaran televisyen tempatan sempena Hari Raya. Aaron Aziz Production telah mengambil Zizan terlibat dalm TV Commercial (TVC) kerana popularitinya baru-baru ini dalam KL Gangster bersama Aaron Aziz. Jadi nampaknya selepas ini nama Zizan akan lebih dikenalilah di Singapura.

Ramai juga juga artis Singapura yang terdiri dari pelakon dan penyanyi yang terlibat dalam iklan ini. Terdapat artis seperti Dali Ahli Fiqir (The rapper sepanjang masa), Aaron Aziz sendiri (The 'Gangster' dan memenangi anugerah pelakon), Zizan Raja Lawak (pelawak sepanjang zaman kegemaran anda) pemenang Anugerah seperti Sarah Aqilah, Fauzie Laily, Rahayu Ridhwan, Shikin, Erlina, Anugerah Skrin pemenang dan finalis seperti Huda Ali Suhaillah Salam, Syirah Jusni, Erwin Shah Dawson, Firuz Khan, Nissa Baharuddin, Diyana Amran, Shahril Kahar dan banyak lagi!


Di dalam iklan F&N ini Zizan akan menyanyi rap.Tak tahulah macam mana nanti lagu raya ditukar kepada lagu rap. Iklan ini akan ke udara pada bulan Ramadan di Suria, TV Singapura. Kalau ada video iklan F&N sempena Hari Raya ini, Ct akan sharelah ye. Sekarang ini kita tengok disebalik pembikinan iklan F&N TVC





Promosi besar-besaran untuk pakaian kanak-kanak, keperluan harian, barangan wanitakecantikkan, dan barangan Elektrik. Jadikan Hari Raya anda paling meriah tahun ini.
Kredit to Sungguh.Com

5 ulasan:

red gitarputeh berkata...

kenapa tak duet ngn johan.?? haha

Kawan Dalam Musibah. Kita Buat Apa?
(jangan baca kalau korang tak nak tahu kenapa aku cakap kita sendiri punca kawan kita menderita lebih)

Ummi Hanie berkata...

wah aaron aziz dah ade production sndiri yer ... hmm,makin laku n murah rezeki zizan nmpknyer ..

Puan Kutu berkata...

zizan murah rezeki..kena cpt2 kawen..:)

Unknown berkata...

mencurah2 rezeki dia, jgn riak sudah

Jendela Hati berkata...

suka2 B-)