Dapatkan Handmade Bag ct N honey Dengan Berbagai Corak & Warna

Rabu, 14 September 2011

Gambar Pra Perkahwinan Eira Syazira & Azad Jazmin

LEBIH tiga tahun menyulam cinta, pasangan artis, Eira Syazira, 27, dan kekasihnya Azad Jazmin, 35, memilih tarikh bernikah di kediaman keluarga Eira di Persint 14, Putrajaya pada 16 September ini.
Ketika ini persiapan majlis pernikahan itu sudah hampir 90 peratus siap. Eira juga berasa bertuah kerana mendapat tajaan pakaian daripada Wan Pa dan Zaha Wedding Planer dari Ipoh untuk majlis akad nikah dan persandingan yang berkonsep cermin, kristal dan bunga ros.

Pihak lelaki bakal membawa 9 dulang hantaran berbalas 11 dulang daripada pihak perempuan. Manakala jumlah wang hantaran masih dirahsiakan oleh pasangan ini.
Majlis resepsi Eira kemungkinan besar akan diadakan pada 19 November juga di Putrajaya. Sementara di sebelah Azad dengan bertemakan Bollywood mendapat tajaan Jalinan Kasih di Pulau Pinang pada 26 November ini. Ini adalah gambar pra perkahwinan mereka . Romantik sungguh, terserlah kegembiraan mereka berdua.
Semoga majlis perkahwinan nanti akan berjalan dengan lancar, dan Selamat Pengantin Baru.Tq kepada Phosgraphis Photography

18 lebah buat bising:

BeloG MTT berkata...

Dia orang berdua memang sepadan .. :)

fiq. berkata...

nk kawen da....

maszull berkata...

salam...selamat pengantin baru Eira n Azad...sweet couple...:)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

sama cantek sama padan....

pwincess Lov3y dOv3y berkata...

cntek...sama padan..moge mereka kekal abadi..:)

juliaakmal berkata...

suka tengok...cantik

puanbee berkata...

laa bila bercinta ? hehe tinggi oh pengantin lelaki tu ..

teringat depa berdua berlakon dlm drama anak mami mek ani

juanita berkata...

Eira tu sangat2 chantik
si azad tu klakar

Eema Eshya berkata...

so sweet dorang berdua =)

nelly berkata...

so sweet !!

Suzie berkata...

Dah jadi trend pula skrg belum nikah dah tangkap gambar ....tapi suka 2 orang ni ...x sangka azad ni lama baru orang tengok bakat dia ...

Said Arsyad berkata...

wah, serasi banget ya,

Ummi Hanie @ AnNisa Fadzil berkata...

minat gak dgn eira ni..lakonan dier besh..ehh sebaya le pulokk kami..hehe

xsangke menjadi dgn azad ni ek ..tahniah moga berkekalan lah..

eva berkata...

wah!! suker suker! padan sgt.. santek n hensem.. hehe.. alhamdulillah hehe

Yati berkata...

Tak tau pun dia orang bercinta dan nak kawin dah. Semoga selamat dan kekal hendaknya.

cx's berkata...

suke eira. die chantek :)

zalin onceitalk berkata...

cun! spadan..moga kkl..

NzA berkata...

gmbar yg menarik...