Khamis, 3 November 2011

Gambar panas Iqram Dinzly dan Deanna Yusof dalam Cendana

Setelah sekian lama tidak keluar didalam drama atau filem, Deanna Yusof akan membuat penampilan istimewanya di dalam drama bertajuk Cendana. Drama Cendana bakal bersiaran di Astro Prima sempena Hari Kekasih pada 14 Feb 2012. Tarikh dan waktunya masih belum diupdate. Drama ini akan bersiaran selama satu jam sebanyak 13 episod. Drama ini diterbitkan oleh Asia Media Content.
Sinopsis Drama Bersiri Cendana
Drama Cendana mengisahkan kisah cinta sejati lelaki muda yang jatuh cinta dengan perempuan berumur. Ini adalah kisah menarik ibu dan anak perempuan yang jatuh cinta dengan lelaki yang sama, dan anak perempuan yang mengorbankan kebahagiaan ibunya. Bukan itu sahaja, beliau juga menyokong dan membantu ibunya mencari cinta sejati dengan lelaki yang 20 tahun lebih muda daripada beliau. ...
Menampilkan pelakon pelakon hebat antaranya Deanna Yusof sebagai Aisya, Miera Liyana sebagai Farah, Iqram Dinzly sebagai Rizman, Azma Aizal Yusoof sebagai Amir, Tunku Nurhanis sebagai Kamelia, Mahmud Ali Basha sebagai Pak Long, Roy Azman sebagai Hamdan, Wan Norazlin sebagai Datin Jamila, Khairil Anuar sebagai Dato Rizal dll.





10 ulasan:

Golden Rose berkata...

tak mungkin sha tonton drama ni....sha rasa maybe drama ni diadaptasi dari drama bersiri ongputih.....hmm sha peliklah nape org ISLAM suka sgt mengikut apa saja drama or filem ongputih yg mana langsung tak sesuai dgn agama kita?...mcm mn crita2 yang mempunyai aksi2 panas seperti ni ditayangkan di negara ISLAM?....

FaKArePa!n berkata...

pergh.. mmg panas habis gambar tu..

nazirah berkata...

aishh.. mcm2 la artis skrg ni hmmm

BabyIntan berkata...

Dah makin kebaratan drama skrg nie ye...ishk ishk ishk.

Suzie berkata...

Tak geli ke.....astafirullah....takut jatuh subahat pula nanti

J.Syazwana berkata...

dah malas nak tengok cerita melayu sekarang. banyak yang merepek dah =__=

NormaLiza Mah berkata...

rasanya tak perlu kot uat citer sempena velentine.. lagi2 org melayu kita...

Pesta Jiwa berkata...

Karut....

Adean berkata...

artis zaman sekarang

Fendy berkata...

this is what we call as stupidity....

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/