Jumaat, 13 Januari 2012

Pernikahan Fasha Sandha-Hanya Media Terpilih Sahaja Yang Hadir

Pelakon Fasha Sandha hanya akan memaklumkan tarikh perkahwinannya kepada enam media terpilih termasuklah mengundang wakil media tersebut meraikan majlis pernikahannya dengan Rizal Ashram Ramli (Jejai).

Fasha menggambarkan hanya media yang rapat dengannya akan mendapat peluang tersebut tetapi enggan menyatakan senarai media yang dimaksudkan.

"Belum tiba masanya untuk saya beritahu tentang tarikh hari bahagia saya. Insya-Allah, saya tetap akan berkongsi berita gembira ini kepada semua.

"Bagaimanapun saya tidak akan membuat pengumuman secara sidang media seperti para selebriti selalu lakukan kerana dia (Jejai) agak segan untuk menghadiri acara sebegini.

"Justeru itu saya akan memilih hanya enam wakil media yang rapat untuk mengumumkan hari bahagia itu," katanya yang ditemui pada sidang akhbar Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2011 (ABPBH2011) di Holiday Villa Hotel & Suite, di sini, Rabu.

Baru-baru ini, sebuah laman blog melaporkan bahawa pelakon yang popular dengan drama Cinta Elisa itu kini sedang sibuk dengan persiapan majlis perkahwinannya

Dikhabarkan juga, perkahwinan Fasha dan bekas suami kepada pelakon Nora Danish itu akan berlangsung pada 28 Mac depan iaitu sempena tarikh ulang tahun kelahiran Fasha.

Bagaimanapun, pelakon jelita itu menafikan akan berkahwin pada tarikh tersebut kerana dia akan ke Perancis untuk penggambaran drama slot Akasia TV3 berjudul, Seindah Safura.

"Jangan pula ada yang membuat spekulasi bahawa tarikh perkahwinan saya jatuh pada hari jadi saya. Itu tidak benar kerana saya akan sibuk dengan penggambaran di Perancis.

"Ada juga gosip kononnya saya akan berkahwin di Thailand. Tak mungkinlah," selorohnya.

Mengenai ABPBH2011, Fasha turut menerima pencalonan bagi kategori Pelakon TV Wanita Popular.sumber

7 ulasan:

Unknown berkata...

jadi juga dia berkahwin dengan jejai..

moga bahagia hendaknya, kurang dosa..

PS: ct. kalau berminat blog ct rersenarai dibloglist ayu.. sila tinggalkan URL ya..

terima kasih

Cik tikah berkata...

sian nora danish :(

Cik Puan iLa berkata...

Ohh..Fasha! haha

Slm perkenalan.CIk Ila jmpe kt innit td...

Unknown berkata...

harap diorang berbahagie la~

ct N honey berkata...

@Citarasa Rinduan
ct dah tinggalkan link,harap tersenarailah ye

Rosniena berkata...

baguslah..kurang kontroversi tingkatkan prestasi

Nurul Syakira Zainal berkata...

silalah join bloglist kiera :)
dah follow dah.

baca sini:
http://sayebuatblogini.blogspot.com/2012/01/bloglist-monster-rawr.html