Ahad, 8 Januari 2012

Yusry & Lisa Ubah Lokasi Nikah

Pasangan selebriti, Lisa Surihani dan Yusry Abdul Halim telah mengubah lokasi majlis pernikahan mereka pada 23 Februari ini daripada cadangan awal di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin di Putrajaya ke Hotel Marriot Putrajaya.
Yusri dan Lisa ikuti kursus kawin 9&10 Januari
Lisa menjelaskan, perubahan lokasi itu yang dibuat selepas berbincang dengan keluarga Yusry bagi mengelakkan majlis tersebut mengganggu jemaah di masjid berkenaan.

"Kami mengadakan majlis pernikahan selepas Asar. Jadi, kami bimbang mengganggu orang yang datang solat Asar di masjid itu. Majlis pernikahan yang berlangsung juga kemungkinan akan berlanjutan ke waktu Maghrib.

"Saya juga fikir bagi pihak keluarga Yusry, keluarga saya dan rakan-rakan perempuan yang mungkin tidak dapat memasuki masjid atas faktor uzur," kata Lisa ketika ditemui selepas sidang media memperkenalkan pelakon-pelakon filem Ular terbitan KRU Studios di pejabat KRU Studios di sini semalam.

Menurutnya, majlis resepsi perkahwinan tetap diadakan di Pusat Konvokesyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) pada 26 Februari.

Menyentuh persiapan perkahwinan, Lisa berkata, setakat ini semuanya berjalan lancar.

"Malah, kami juga sudah menjalankan ujian HIV baru-baru ini selain mengikuti kursus kahwin pada 9 dan 10 Januari ini.

"Untuk temankan Lisa, Yusry sanggup menghadiri kursus kahwin sekali lagi, "katanya.

3 ulasan:

Emmet berkata...

wah, entry yang menarik, blog ni pun lawa, keep up the good work! :D

Tanpa Nama berkata...

tahniah akhirnya yusry kawin jua.x sangka jodohnya dgn sicantik ni.

nuerule areyin berkata...

gud info :)