Rabu, 21 Mac 2012

Awal & Scha Umum Tarikh Majlis Perkahwinan

Nampaknya hubungan cinta Awal dan Scha bakal berakhir tidak lama lagi dengan satu ikatan perkahwinan. Tarikh perkahwinan pasangan pelakon Awal Ashaari dan Scha Al Yahya akan terjawab apabila kedua-dua artis tersebut akan membuat pengumuman rasmi mengenai pernikahan mereka pada Selasa depan.

Majlis berkenaan akan diadakan di Ampwalk, Jalan Ampang dekat sini bermula pukul 3 petang yang akan dihadiri oleh kedua-dua pasangan tersebut.

Jemputan mengenai sidang media majlis itu telah dikirimkan kepada pihak media lewat petang Rabu.

Sementara itu pengurus kepada Awal iaitu Azlina Merican memberitahu, pihak media boleh bertanya apa juga soalan kepada kedua-dua pasangan berkenaan berhubung teka-teki mengenai hubungan mereka selama ini.

“Insya-Allah, Awal dan Scha bersedia untuk berkongsi satu berita gembira buat peminat dan juga pihak media,” katanya yang masih mahu berahsia mengenai inti pati majlis itu.

Awal atau nama sebenarnya Ahmad Awaluddin Ashaari,31, sebelum ini menjelaskan terpaksa menangguhkan perkahwinannya dengan Scha atau nama sebenarnya Sharifah Norazean Syed Mahadzir,29, kerana tempahan dewan yang dikatakan telah penuh.

Bagaimanapun timbul pula desas desus mengatakan mereka akan mengakhiri zaman bujang masing-masing pada pertengahan tahun ini.


4 ulasan:

Yaya Azura berkata...

Alhamdulillah..Bertambah artis mendirikan masjid tahun nie..

maszull berkata...

assalamualaikum CT...alhamdullilah tahniah buat mereka yer...:)

::CIK LYNN:: berkata...

sweet la diorg ni...=)

Iera balqis berkata...

nice entry..waww ! so sweet couple artis Awal & Scha..dorg bdue mmg sepadan pon..bagai pinang dibelah dua..huhu..anyway , done follow here , komen ur entry..please visit & follow my blog , & give ur opinion my entry also..tq ^^