Selasa, 20 Mac 2012

Sazzy Falak Buka SF by SF Guna Model Anak Kembarnya

Pelakon dan pengacara Sazzy Falak, 31 tahun berkata idea untuk mengeluarkan jenama fesyen SF by SF (Street Fashion by Sazzy Falak) itu tercetus pada tahun lalu ketika dia sedang hamil dua puteri kembarnya, Iman Lilly dan Tiara Rose, 11 bulan.

“Saya suka pada konsep street fashion yang ringkas dan ranggi. Sebab itu saya memilih untuk mengetengahkan pakaian begini.

Iman Lilly dan Tiara Rose memakai skaf yang ada di SF by SF 
“Ia mampu dimiliki dan menawarkan pelbagai pilihan kepada kaum perempuan dari peringkat kolej sehingga awal 30-an,” katanya ketika dihubungi mStar Online, baru-baru ini.

Sazzy berkata sebagai permulaan, jenama SF by SF itu akan menawarkan skaf dan baju hasil lakarannya sendiri dengan kerjasama beberapa rakan.

“Keistimewaan jenama ini adalah kualiti fabrik yang digunakan dan harga yang serendah RM60 hingga RM120, manakala beberapa pakaian eksklusif rekaan saya akan dijual pada harga sekitar RM200.

“Sekarang saya tengah sibuk mengumpulkan rekaan yang bersesuaian sebelum ia dilancarkan pada Jun depan nanti,” katanya yang merancang untuk menjual produk itu secara dalam talian terlebih dahulu.

Ditanya mengenai persaingan pasaran produk itu memandangkan sudah banyak jenama fesyen yang menawarkan konsep seumpama itu di pasaran, Sazzy berkata keunikan rekaannya mampu menawarkan pilihan berbeza kepada pengguna.

“Saya yakin jenama fesyen ini akan berbeza dan tersendiri daripada jenama-jenama sedia ada. Saya lakar rekaannya hasil daripada selera saya sendiri, pemerhatian dan rujukan daripada laman-laman fesyen di Internet.

“Apabila ia keluar nanti, orang akan boleh lihat ia adalah sentuhan saya,” kata isteri kepada pengacara dan usahawan Nazril Idrus ini.

Butik online Sazzy Falak diberi nama SF by SF (Street Fashion by Sazzy Falak) 
Lakonan Sazzy dalam drama komedi Sopi Sekuriti kini disiarkan sejak 28 Februari lalu pada setiap Selasa pukul 10.30 malam di Astro Warna (saluran 132).

Dia turut mengacarakan program MyEG Xtra Time di samping Hannah Tan dan Diana Danielle pada setiap Jumaat pukul 8 malam di ESPN (saluran Astro 812) dan ESPN HD (saluran 832).
Sazzy Falak dimajlis harijadinya baru-baru ini

Sazzy Falak bersama Nazril Idrus dan kembar mereka





1 ulasan:

Hudalatip berkata...

Sweet pasangan ini!