Khamis, 12 April 2012

Gambar-Isteri Kedua Sham Kamikaze Nurul Halimin

Pertengahan Januari 2012, kecoh juga dunia hiburan dengan kisah yang mengatakan pemuzik & kini pendakwah sudah beristeri dua.

Sham Kamikaze pantas tampil & menafikan dakwaan itu selain berasa kecewa kerana dengan apa yang beliau lakukan sekarang, ada juga gossip yang melanda.
Gambar yang didakwa isteri kedua Sham Kamikaze-Nurul Halimin
Menurut sumber, identiti isteri kedua Sham Kamikaze telah lama di’kenalpasti & wanita itu bernama Nurul Halimin Md Salleh yang berusia 32 tahun — mereka sah bernikah 16 Januari yang lalu.

Nurul Halimin atau lebih mesra di’panggil Min ini merupakan kakak kepada penyanyi Maulana dari Akademi Fantasia 8 (AF8) & wanita yang di’dakwa janda anak satu ini merupakan seorang yang aktif di’Twitter.

Menurut sumber lagi, pernikahan Sham Kamikaze dengan Nurul Halimin masih belum di’ketahui oleh isteri pertama & keluarga Sham Kamikaze sendiri.

Bagaimanapun puji harus diberi kerana Sham Kamikaze mengambil keputusan untuk berkahwin dengan wanita yang bergelar ibu tunggal untuk membela nasib.

Jika identiti isteri kedua Sham Kamikaze ini benar seperti di’dakwa — menjadi satu persoalan kepada lelaki ini masih mahu merahsiakan perkahwinan kedua beliau sedangkan ia’nya suatu perkara yang baik?

Bukankah perkahwinan itu sesuatu yang patut dihebahkan untuk elak fitnah masyarakat? Bukanlah riuh satu kampung cukup sekadar orang tahu untuk mengelakkan salah faham.

Baca reaksi Maulana tentang perkara ini disini

Komen Nurul Halimin (Isteri Kedua Sham Kamikaze)





2 ulasan:

Unknown berkata...

Baru tau Sham beristeri dua, dah rezeki dan jodoh dia.

maszull berkata...

assalamualaikum CT...dah jodoh yg ditentukn x dpt dielakkan...:)