Jumaat, 8 Jun 2012

Kerana Kontroversi Leuniey Kini Diburu

Usahawan dan model jelita, Nur Eilunie Natasha Nazri, 21, atau Leuniey yang namanya menjadi sebutan gara-gara dikaitkan dengan penjaga gawang pasukan bola sepak negara, Khairul Fahmi Che Mat, 23, Februari lalu, mengakui berdepan dilema sama ada mahu bergelar pelakon selepas ‘diburu’ produser yang menawarkannya berlakon.


Anak kelahiran negeri Cik Siti Wan Kembang yang disifatkan bertuah oleh banyak pihak kerana kini semakin dikenali selepas terpilih menjadi model untuk klip video iklan minyak wangi ‘SimplySiti Eau De Parfum’ milik penyanyi terkenal, Datuk Siti Nurhaliza Taruddin, sudah mendapat tawaran berlakon daripada produser Global Station Sdn Bhd, Datin Zaiton Mohd Jiwa dan produser Metrowealth International Group (MIG), David Teo.

Nur Eilunie Natasha Nazri  

Menurut Leuniey, dua produser terkenal itu menawarkan sendiri peluang untuk dia berlakon baru-baru ini, tetapi terpaksa ditolak buat sementara waktu.

“Memang saya ada menerima tawaran untuk berlakon, tetapi terpaksa menolaknya buat sementara waktu berikutan perlu menguruskan perniagaan butik pengantin yang diusahakan.

“Pada masa sama, saya duduk di Kota Bharu dan jika hendak berlakon perlu ke Kuala Lumpur menyebabkan sukar untuk saya membuat keputusan,” katanya ketika ditemui kelmarin.

Leuniey berkata, selepas terpilih menjadi model iklan produk SimplySiti, dia bersedia untuk ‘terjun’ ke ‘dunia glamor’ namun memerlukan masa dan perancangan yang rapi.

Sebelum ini, nama Leuniey menjadi sebutan apabila didakwa putus tunang selepas jatuh cinta dengan Khairul Fahmi, membuatkan dia tampil memberi penjelasan dengan menafikan dirinya ada kaitan dengan penjaga gawang skuad bola sepak negara itu.

Selepas wajah Leuniey terpampang di hampir semua akhbar arus perdana, dia mula menjadi sebutan, malah namanya yang dulu tidak popular di Internet kini menjadi popular apabila mencatatkan ribuan carian menggunakan namanya.

Sementara itu, Zaiton ketika dihubungi berkata, dia mengakui menawarkan peluang berlakon kepada Leuiney.

Katanya, Leuniey tidak dapat menerima tawarannya itu kerana perlu menguruskan perniagaannya, apatah lagi ketika musim cuti sekolah ini, dia menerima banyak tempahan untuk majlis perkahwinan.

“Leuniey ada rupa dan ada pakej untuk bergelar pelakon. Pada masa sama, dia juga semakin dikenali kerana menjadi model untuk klip video produk minyak wangi SimplySiti.

“Kita pada bila-bila masa bersedia menerima Leuniey untuk berlakon jika dia sudah bersedia,” katanya.


Tiada ulasan: