Selasa, 15 Januari 2013

Video Sharifah Zohra Jabeen VS Bawani KS Di Forum "Seiringkah mahasiswa dan Politik?" (UUM)

Sharifah Zohra Jabeen iaitu presiden organisasi Suara Wanita 1Malaysia atau SW1M &Bawani KS, 
Sharifah Zohra Jabeen iaitu presiden organisasi Suara Wanita 1Malaysia atau SW1M telah menjadi ahli panel forum.

Dalam forum tersebut, barisan ahli panel terdiri daripada Sharifah Zohra Jabeen, Peter Yap, Gulam Muszaffar Gulam Mustakim dan Mazli Mutazam.

Forum bertajuk "Seiringkah mahasiswa dan Politik? '(Adakah graduan dan politik sejajar?) Telah diadakan di Universiti Utara Malaysia (UUM) di Sintok, Kedah pada 8 Dis.

Segalanya tercetus apabila seorang pelajar, Bawani KS, yang berdiri untuk membincangkan dan menyuarakan keputusan mahkamah tentang Bersih dan soalan mengapa Malaysia tidak mampu untuk menawarkan pendidikan percuma seperti negara-negara lain.

Sedang Cik Bawani KS masih lagi memberikan pendapat dan hujah Sharifah Zohra Jabeen telah merampas microfon dengan cara untuk mengelakkan Cik Bawani dari meneruskan Hujahnya.
baca selanjutnya di pengerindu.com 



 

5 ulasan:

Fathiyah Selamat berkata...

kite bru je nengok vid ni kak.. nmpak mcm org ni tak respect student tersebut..

kak, sya tag akk untuk join contest ni..

http://itsmeyaya.blogspot.com/2013/01/contest-nak-skirt-dr-norzi.html

Golden Rose berkata...

tak dapat nak tgk videonya...kena blocked.

MyFreeMinded berkata...

Memang memalukan, kalau tak nak terima pendapat mahasiswi ni pun (seems like she has done a gud research here) bagilah dia cakap sampai habis, tak rugi apa2 kalau bagi dia kesempatan untuk menyampaikan pendapat dia hingga habis. Yang menjengkelkan pulak, mematahkan hujah mahasiswi ni dengan hujah yang tk boleh di terima pakai langsung, tak tahulah berapa lama Presiden SW1M ni berkecimpung dalam bidang pendidikan (kelayakan apalah yang diguna untuk melantik dia ni menjadi Presiden SW1M). Dan yang lebih mengharukan sikap mahasiswa/i di dewan itu sendiri, bersorak sakan tapi tak tahu agaknya apa yang disorakkan.

Unknown berkata...

apa2 pun hormat pada bawani ks yang berani kehadapan

Abe Nick berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.