Sabtu, 16 Ogos 2014

Drama Maaf Jika Aku Tak Sempurna

Episod akhir Drama Rindu Awak 200% dijangkakan 2 minggu lagi. Buat masa ni tak sabar nak tengok tindakan  Zul Ariffin (Zill Faezrul Iqbal) terhadap Ayda Jebat ( Armel Aisya) setelah kematian ayah Zill.

Drama yang bakal mengantikan Drama Rindu Awak 200% adalah adaptasi novel Maaf Jika Aku Tidak Sempurna.Dijangka kan akan bersiaran pada 2 september 2014. Ermm...dari novel lagi..

Drama Maaf Jika Aku Tidak Sempurna adalah terbitan dari Zeel Production.

Drama maaf jika aku tak sempurna


 Sinopsis Drama  Maaf Jika Aku Tidak Sempurna

"Melina adalah seorang gadis yang meningkat dewasa. Hidupnya penuh dengan perkara mengasyikkan hingga dia lupa dosa pahala. Sikapnya menimbulkan gundah kepada ibu bapanya.Kerana terpaksa Datuk Zakri meminta Luqman untuk mengawasi Melina. Setiap hari mereka pasti bertengkar. Kehidupan Melina dan luqman berbeza macam langit dan bumi.Wasiat Datuk Zakri kepada bapa Luqman Rashid yang mahu mereka disatukan. (Again kahwin paksa)

Walaubagaimanapun. Luqman terima Melina seadanya sebagai isteri. Dalam benci ada rindu.Mereka hidup bahagia hinggalah badai datang menguji kesabaran kedua hati.Zieta telah merancang sesuatu. Dia marah kerana Melina berjaya merampas Harith darinya. Walaupun Melina dan Luqman telah berkahwin,Harith masih menyimpan perasaan padanya.Zieta juga menyimpan perasaan pada Luqman tapi tidak dilayan.

Luqman ditangkap khalwat.Melina terlalu kecewa. Dapatkah Luqman menyakinkan Melina cintanya hanya Melina?"

Barisan pelakon drama Maaf Jika Aku Tak Sempurna
Fahrin Ahmad,Amya Mastura,Tasha Shilla,Sara Ali,Ika Nabila Reza Hasbi dan Hafny Saad.



gambar lokasi drama maaf jika aku tak sempurna




Layan OST Maaf Jika Aku Tak Sempurna Liza Hanim, Egoismu.

2 ulasan:

Tie HT berkata...

makin banyak drama best2 kan :)

ctNhoney berkata...

itu lah..masa je yg tak de..