Khamis, 19 November 2015

Beg Kain Cotton-Nevena Bag

 Lama dah rasanya tak buat pattern beg ini.  Boleh lihat DI SINI 1st beg Nevena yang saya buat.

 Kain cotton menjadi pilihan pelanggan saya kali ini. Saya cadangkan untuk Nevena beg, memang sesuai menggunakan kain cotton kerana lembut dan ringan. Jadi bila kita buat lipatan di bahagian badan beg senang terbentuk. Untuk bahagian handle nya pula saya menggunakan kain denim dan canvas.

Ukuran Nevena beg
16" lebar
24' tinggi
Mempunyai 1 zip dibahagian belakang beg
2 poket dibahagian dalam beg
mempunyai zip dibahagian atas
Snap button 'Handmade' sebahagian hiasan tambahan
 Untuk Nevena beg berwarna hijau pelanggan menempah sekali 1 beg kecil yang boleh dibuat pencil case ataupun cosmetic case. Untuk Nevena beg berwarna maroon READYSTOCK.
Jika berminat untuk menempah boleh private message ke page https://www.facebook.com/HandmadeBagCraftctNHoney atau pun email sitinoorhz@gmail.com ataupun boleh hubungi saya terus kehttp://cthoney.blogspot.com/p/loading_19.html