Ahad, 6 Disember 2015

Tapak Mesin Jahit Untuk Material Kulit,PVC dan Nylon

 Hari ini nak share dengan rakan-rakan mengenai tapak mesin jahit. Terutama kepada yang menggunakan material jenis kulit, PU leather, PVC, Laminated, Vinly ataupun material yang kesat dan melekat di tapak mesin semasa menjahit.

 Kelebihan menggunakan tapak mesin jahit roller plastik ini adalah fabrik kulit atau PVC akan senang bergerak semasa proses menjahit. Jadi tidak akan berkedut atau merosakkan material tersebut.  Untuk info tapak mesin jahit roller plastik ini hanya sesuai untuk mesin jahit industri sahaja,
Beg yang dihasilkan menggunakan roller plastik dari material PU leather, Laminated canvas dan nylon waterproof.

Beg menggunakan material laminated canvas
http://cthoney.blogspot.my/search/label/Laminated%20Canvas
Beg menggunakan material nyalon waterproof
Beg menggunakan material PU leather
Beg menggunakan material PU leather
http://cthoney.blogspot.my/search/label/PU%2FPVC%20bag
Jika ada yang berminat untuk mencuba tapak mesin jahit roller plastik ini boleh ke page saya Tapak mesin jahit untuk kulit. Anda pasti puas hati menggunakannya.



1 ulasan:

Unknown berkata...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)