Menariknya sempena dengan pelancaran ini, SimplySiti juga turut memperkenalkan konsep berlainan dalam komersil terbarunya dengan memaparkan perspektif lelaki dalam menggambarkan siapa wanita idaman mereka. Tiga jejaka tampan ini bercerita mengenai ciri-ciri gadis idaman yang diwakili oleh setiap jenis wangian SimplySiti Eau De Parfum. Dengan barisan wajah seperti Khairul Fahmi Che Mat, iaitu Penjaga Gol Pasukan Kebangsaan Malaysia, SM Khalis SM Zul iaitu Ahli Perniagaan Muda Naza Italia, Adam Yahya selaku Pengarah Ibex Group dan turut memperkenalkan wajah baru iaitu Leuniey Natasha, ia pastinya suatu komersial yang pasti dinanti ramai.
Majlis Pelancaran yang bertemakan ‘Masquerade Ball’ ini telah berlangsung di Grand Ballroom Double Tree by Hilton Kuala Lumpur. Rata-rata tetamu yang hadir bertopeng, sesuatu yang unik kerana majlis ini meletakkan fokus utama kepada wangian sekaligus membawa setiap tetamu menikmati ketiga-tiga wangian SimplySiti Eau De Parfum. Majlis menjadi lebih meriah apabila Hunny Madu muncul sebagai pengacara majlis dan keseluruhan majlis menyaksikan tarian-tarian istimewa mengikut tema Masquerade.
Kredit gambar: Facebook MIG Online dan David Teo juga budiey.com
Kredit gambar: Facebook MIG Online dan David Teo juga budiey.com
Tiada ulasan:
Catat Ulasan