Khamis, 23 Disember 2010

Terima kasih Ayah.....

Kadang kadang kita lupa nak tanya khabar mereka,

Kadang kadang kita selalu ingat mereka tak ingat kita,

Kadang kadang kita tak sedar mereka menyayangi kita,

Kadang kadang kita tak sedar kita menyakitkan hati mereka,

Kadang kadang kita tak sedar yang kita membuatkan mereka kecewa,

Kadang kadang kita tak tahu mereka mengambil berat tentang kita,


Terima kasih Ayah kerana memberi bantuan ketika aku memerlukan.Jasa dan pengorbananmu takkan ku lupa dan dapat membalasnya.Maafkanlah anakmu kerana selalu lupa dan lalai untuk membahagiakan dirimu.Tak lupa juga kepada Emak yang telah melahirkan dan membesarkan aku sehingga aku menjadi diri aku sekarang.Barulah aku tahu pengorbanan dan kesusahan dirimu membesarkan aku selama ini,kerana aku juga telah menjadi seorang Ibu sekarang.
Beremosi pulak hari ini..............seperti cuaca diluar,mendung dan dingin.

Tiada ulasan: