Isnin, 10 Januari 2011

makeover

Muhammad Amirul Luqman
Setiap kali pergi ke mana-mana,mesti ada yang bertanya lelaki ke perempuan.Disebabkan dah letih nak menjawab,atuknya dah tegur banyak kali,dan takut pula jadi perkara yang lain macam nanti,terpaksalah memotong rambutnya.Tujuan asal menyimpan rambut panjang bukanlah terdesak sangat nak kan anak perempuan,tapi disebabkan ayahnya terlampau minat tengok cerita Naruto.Lagipun ayahnya tak dapat rambut lurus jadi anaknya lah yang menjadi mangsa fesyen.Hai....Luqman...Luqman.












2 ulasan:

maksu berkata...

cm2la br lelaki sejati luqman...huhu

ct N honey berkata...

lagi hangat perangainya bila dah botak ni....

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/