Selasa, 22 Mac 2011

Gajah ke Tapir

Nampaknya mesin jahit antik Ct sudah sembuh dari sakit kroniknya,jadi bolehlah menyambung semula projek yang lama tergendala.Dah lama nak buat 'toy' untuk baby Fakhrul.Cari punya cari berkenan pula dengan baby elephant ni.Nampak macam senang tapi tension juga nak membuatnya.Terutama sekali bahagian kepala.Akhirnya siap juga walaupun taklah secantik gambar dibawah.



Gambar sebenar 

Ini yang Ct buat

Bila dah lama dipandang macam tapir pula ha..ha..

Baby Fakhrul suka main ekornya

zzzzz....nyenyaknya tidur

Baby Fakhrul dan baby Elly tidur

Kalau nak lebih banyak hadiah klik dibawah ini
Make Your Own Gifts Here

12 ulasan:

Mila@Rimbun berkata...

suka awak buat toys yerr.. comel2 plak tuh, tak kisah ler gajah ke or tapir, yg penting comel...

ct N honey berkata...

@Mila@Rimbun
ada rupa gajah tu bolehlah kan....lagipun bila tgk anak suka main..rasa berbaloi buatnya.

Lyana@Mely berkata...

yang biru tu rasenye belalai tu tergemok skit..tu yg cam pelik tu..tapi memang cam gajah...comel sgttttttttttt......

ct N honey berkata...

@Lyana@Mely
mmg bhg tu lah nampak cam tapir,....

norem berkata...

comel..x kisah ler janji anak suka.terubat sikit kepayahan kita menjahitnyer.

umi aiz berkata...

kihkih..tang hidung die besar+pjg. tu yng cam tapir kot

ct N honey berkata...

@norem
betul tu,lain kali boleh buat yg elok sikit,ini baru percubaan pertama.

ct N honey berkata...

@umi aiz
mmg pun,tu yg nampak semacam tu...

Yati berkata...

Cantik, ct! Suka tengok gambar baby Fakhrul tido pegang elephant. :)

kakyong berkata...

nampak comel gajah tu... bulat jer... ;)

pandai la ct buat kerja2 tgn ni... kreatip

ct N honey berkata...

@Yati
sekarang ni dia susah nak tidur,nak buat kerja,belajar merangkak..

ct N honey berkata...

@kakyong
tq kakyong

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/