Isnin, 28 Mac 2011

My pocket

Disebabkan meja jahit Ct bersepah sampaikan suami bising,jalan penyelesaiannya,kenalah buat macam ini.Banyak juga seluar jeans yang kena korbankan untuk buatnya.Nasib baik stock seluar jeans yang tak boleh dipakai banyak.Jadi ini lah hasilnya.
Ini untuk Ct.Anak pun tak dapat ambil gunting lagi sebab dah gantung tinggi sikit.



Ini untuk suami.Ct jahit tangan aje.Sampai sakit tangan nak menyiapkannya.

Ini untuk adik (dia tempah).Remote selalu hilang sebab tu  dia suruh buatkan.

17 ulasan:

fashah84 berkata...

cantik..kreatifnyer...

ct N honey berkata...

@fashah84
senang je buatnye,fashah pun boleh buat.

Mila@Rimbun berkata...

wahh banyak betul stok seluar jeans yer.. mcm2 boleh buat. saya ni takde satu pon seluar jeans kat rumah.. boleh tengok je lah kreativiti awak...takleh nak tiru hehehe

zu_e9 berkata...

wah..bagusnya idea ni..nnti leh la buat..tp bila nk buat ni..waduh..suka tgk poket2 tu..cantik..

Suzie berkata...

wah cantiknye...bestnya byk stok seluar jeans ni ....senang gitu

ct N honey berkata...

@Mila@Rimbun
klu tak de seluar jeans,ambil apa aje yg berpoket kat rmh tu...he..he...

ct N honey berkata...

@zu_e9
lambat pun tak pe,janji siap...

ct N honey berkata...

@Suzie
ct ade stock seluar jeans berbagai saiz lagi dari kecil sampai besar,dlm rmh ni ct seorang je yg ppuan yg lain lelaki..cam ne tak byk stock.

Yati berkata...

Hehhe! Kreatif! Yati punya gunting pun, budak-budak suka pinjam pastu letak merata-rata. Kena letak tempat tinggi kan.

kakyong berkata...

tahniah... memang kreatip la ct...

ct N honey berkata...

@Yati
anak ct kalau dah dpt gunting,semua nak diguntingnya..

ct N honey berkata...

@kakyong
tq kakyong

puanbee berkata...

ct bee teringin nk buat nih mesin bee wat perangai lagi uwaa..nk mesin epal ntah bila lah dapat !!

ct N honey berkata...

@puanbee
sama lah cam ct mesin epal tak dpt,mesin antik singer je...ada..layan aje walaupun byk ragam

MamaDaniel berkata...

cute... mmg x dapat main la pembaris jahit mama tu.. kalo x bleh jadi senapang tu.. hahaha.

kreatif la kak.. recycle project yg sanagt menarik! :D

ct N honey berkata...

@MamaDaniel
ha..ha..betul tu,masa baru beli mmg dia ingat ibunya belikan untk dia senapang..

Sharifah Norizan Syed A Kadir berkata...

creative la... :) k.pah pon ade jeans tapi tak gunting2 lg :)

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/