Rabu, 30 Mac 2011

Walaupun HKU tapi cun.

Bila tengok gambar ini, rasanya apa yang tak kena?.Mula-mula  memang tak perasan langsung kekurangannya.Anak dan anak saudara suka sangat bermain, semua nak pegang dan ambil gambar dengannya. Macam artis pula.Gebu dan warna putih lagi.Bila dah banyak gambar diambil baru lah perasan yang telinga arnab ini ada sebelah aje.Mak mertua kata,ikut keturunan sebab ayahnya pun macam tu.Ini adalah salah seekor arnab Ayah mertua yang dibela di kampung.HKU itu maksudnya haiwan kurang upaya.





Danniel (anak saudara)
Arif (muka orang demam)
Irfan (anak saudara)
Kalau nak tahu cerita tentang arnab lagi

17 ulasan:

Zaidah berkata...

ingatkan hku tu apelah tadik...

Ζαλκιφλι berkata...

ank sedara pegang telinga yg 1 tu, ade jugak terputus kang. x pasal2 xda telinga lgsung. huhu. ^_^

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

memang kiut sungguh...i loike....

Yati berkata...

Cian arnab tu. HKU ya. Memang gebu. Bagi mandi ke, tempat tidor arnab tu dalam rumah? Sebab Yati selalu tengok arnab, comot je.

@e_da berkata...

alahai comelnya semuanya.... geram

Dda Ly berkata...

ololo tomeynye..tak nampak pon keHKUan nye...:)

Nurfazilah Cipa berkata...

cipa da review blog ni:)

http://nurfazilaharsat.blogspot.com/2011/03/sye-nak-blog-sye-direview-oleh-cik.html

ct N honey berkata...

@Zaidah
selalunya tahu OKU aje kan....

ct N honey berkata...

@Ζαλκιφλι
masing2 berebut nak pegang,geram.....

ct N honey berkata...

@LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™
terima kasih,tentu ayah mertua suka bila tahu,arnabnya ada yg suka...

ct N honey berkata...

@Yati
mak dan ayah mertua mmg bersihkan sangkarnya pagi dan ptg,sbb tu nampak bersih....

ct N honey berkata...

@@e_dageram kat arnab ke,atau bdk yg pegang arnab tu?he..he..

ct N honey berkata...

@Dda Ly
sekali pandang mmg tak nampak.....

ct N honey berkata...

@Nurfazilah Cipa
thank cipa....

kakyong berkata...

memang istimewa arnab ni...

Puanbee berkata...

hku mula2 bee fikir eh bukan oku ker ? hekhek

ct N honey berkata...

@Puanbee
oku untuk orang...

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/