Ahad, 10 April 2011

Cara membuat telur tiruan


Sekarang ini kecoh dengan cerita tentang telur tiruan.Rasa-rasanya terutama surirumah sudah tahu membezakan telur yang asli dan yang tiruan.Tapi tertanya-tanya juga macam mana telur pun boleh ditirukan.Dibawah ini ada videonya..



kalau nak tengok lagi pergi ke penguna Islam

7 ulasan:

Zuewairy berkata...

ish3...macam2 zaman skg nih


3Hari 2Malam Lawatan sambil belajar ke Kuching dan KK:Jumpa Blogger Sabah

Mila@Rimbun berkata...

menakutkan jer kan.. kalaulah ada penjual yg pentingkan keuntungan jer.. rosak habih kesihatan kita

puanbee berkata...

tak lalu makan teur tiruan wekk...

Puanbee2 berkata...

http://honeyvsbee.blogspot.com/2011/04/izzlornacom-1st-special-giveaway.html

ct bee tag ct join contest heee

:L:I:L:L:Y: berkata...

seriously video ni buat sy pk byk2 kali utk makan telur..teruk btl la manusia yg menyalah gunakn teknologi..

ct N honey berkata...

masalahnya anak-anak mmg suka mkn telur ni,lepas ni kena berhati2 sangat bila nak beli telur takut tertipu..

Yati berkata...

Thanks for sharing, ct. Dah tahu sekarang camana beza tiruan dengan yang betul.

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/