Ahad, 3 April 2011

Penulis lirik Seri Bayu meninggal



Salam semua, Takziah diucapkan buat keluarga penulis lirik Seri Bayu nama sebenarnya Jamadudin Sulik, 45 atas kepulangannya ke rahmatullah malam tadi di Hospital Port Dickson, Negeri Sembilan. Arwah Seri Bayu meninggal akibat jangkitan paru-paru pada pukul 8.15pm.Beliau juga menderita penyakit saraf selama 6 tahun yang mengakibatkan sebahagian badannya lumpuh.
Takziah sekali lagi.Al Fatihah..

9 ulasan:

mizzura berkata...

alfatihah untuk allahyarham...

|Hadiah Harijadi|

Jendela Hati berkata...

Al-fatihah

SewLove berkata...

al-fatihah..nurul kdg2 sedey bile teringat kisah hidup arwah nie, rase sume pun tau storynye kan.. semoga dia aman di sana

ct N honey berkata...

@SewLove
Al-fatihah....

puanbee berkata...

al-fatihah wat arwah !!

Yati berkata...

Arwah sempat pergi haji tak lama dulu walau dalam keadaan sakit kan. Tengok kat MHI. Alfatihah untuk arwah.

Ummi Hanie berkata...

innalillah...sebelum ni kecoh dengor pasal arwah dgn bekas isteri...ni tup2 dgr dah meninggal...

ct N honey berkata...

@Ummi Hanie
ingatkan nak juga tahu kesudahan kes dia,tapi Allah lebih menyayanginya..

kakyong berkata...

semoga dia aman di sana.. ALfatihah

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/