Selasa, 17 Mei 2011

18 SX-Pengkid ragut 10 dara (part 2)


Pernah menjalinkan hubungan cinta dengan pelbagai jenis wanita, Leen akui, daranya telah diserahkan kepada seorang wanita bergelar janda ketika dia berumur 16 tahun.

"Dia baik, dia jaga saya dengan penuh kasih sayang. Malangnya, hubungan kami dapat dihidu mama. Dia menceritakan semuanya kepada papa dan selepas itu, papa bawa saya tinggal bersamanya," katanya.


Selepas berpindah dari Ipoh ke Kuala Lumpur semasa tingkatan lima, Leen cuba-cuba untuk menjadi pihak yang dominan dalam setiap perhubungan yang dijalinkan. Tidak hairanlah perwatakannya mirip lelaki.

Mari menyahut cabaran selama 14 hari bersama BLISS

"Saya sering menjalin hubungan dengan junior atau rakan sebaya di sekolah atau kolej. Saya tidak suka wanita berusia walaupun ramai janda atau pengkid berusia lewat 30-an meminati saya.

"Saya mahu jadi dominan, sebab itu saya suka pilih pengkid yang usianya muda daripada saya.

"Walaupun sama-sama perempuan, hubungan saya dan pasangan pernah berantakan. Malah, hubungan yang dijalinkan sukar bertahan lama," katanya.


Sepanjang lebih 10 tahun menjadi pengkid, Leen juga pernah dikecewakan oleh perempuan. Akuinya lagi, pedih ditinggalkan perempuan memang sangat menyakitkan. Namun, itu belum cukup membuatkannya serik untuk bercinta lagi.

"Ramai pengkid lain yang ada di luar sana yang ingin berkawan dengan saya. Jadi, untuk apa saya meratapi kegagalan hubungan pada masa lepas?

"Saya akui, saya seorang pengkid yang setia sebab saya tahu bagaimana perasaan bila ditinggalkan. Setakat ini paling lama hubungan saya boleh bertahan sehingga dua tahun.



Miliki Maxis IPhone4 disini 

"Selepas dua tahun, sering timbul masalah. Sama ada kerana pasangan berjumpa dengan pengkid yang lebih tampan daripada saya atau mereka jadi biseksual, mula jatuh cinta pada lelaki.

"Sepanjang saya menjalinkan hubungan, kami berdua sedar, hubungan itu bukan sekadar kawan biasa. Kami saling menyintai antara satu sama lain sehingga satu tahap, kami mengadakan hubungan seks, sama ada menggunakan alat bantuan seks atau jari.

18SX-Pengkid ragut 10 dara (part 1)

3 ulasan:

NzA berkata...

hish!!!!!camne tu????

Izan Ishak berkata...

nauzubillah....
org2 camni mmg takut dosa dan seksa Allah kan~

Ummi Hanie berkata...

tak paham tak paham...pengkid pun leh ragut dara ???

oh ye...ade alat bantuan yer...jijiknyer