Selasa, 21 Jun 2011

Norman Hakim dan Memey Suhaiza buat kad kawin


Gambar photoshoot kad perkahwinan Memey dan Norman. Tarikh perkahwinan..biarlah rahsia dulu.
Tengok banyak lagi gambar beautifulnara.com
Apa kata Abby Abadi? budiey.com

29 ulasan:

Dayana AZ berkata...

haihh, no comment ~ -_-'

huhu.

btw, jom jmput tgk blog baru dayana,

http://herstylestoriie.blogspot.com

maceh ;)!

Golden Rose berkata...

huhuhu mengalahkan perkahwinan pertama je

syaz@rozelt berkata...

norman macam orang x pernah kawen..hhee~

@e_da berkata...

meluat depa 2 ni.. huh!!

Yati berkata...

Ooo nak kawin dah ke dia orang ni.. bagus la. Hehhe...

nohoho =) berkata...

dah nak kawin dieorang ni ek...tahniah la...

ct N honey berkata...

@Yati
betul tu asyik bercinta aje

ct N honey berkata...

@@e_da
tak suka tgk perangainya,lakonannya pun biasa aje

ct N honey berkata...

@syaz@rozelt
masa dulu tak dpt buat mcm tu

ct N honey berkata...

@Golden Rose
ye lah..apa perasaan anak dia kan..

kakchik@ella berkata...

dua2 gedik jer lebih. Org dulu2 kawin kena tangkap MALU!! Tapi diaorg ber2 ni?? Aihhh ..

Nisa Fadzil berkata...

depa ni...ish malas ah nk komen..dosa lak kan...
apepun tahniah le..cpat2 le sahkan ikatan tu

kakyong berkata...

kurang favor dgn depa berdua nih.. apa2 pun elok lah cepat2 nikah.

diana berkata...

berapa ratus la bayar untuk photoshoot ni..nafkah anak tak mampu pulak bayar..
alahai...

Umedia Network berkata...

Sejujurnya, kami di Umedia Network tak suka pasangan ini. huhu

btw, jom jenguk blog kami. dan tinggal komen anda diditu. ;)

mardhiah ismail (: berkata...

semoga diorang bahagia je la ye :)

Bionic women berkata...

x suka ngan dowang 2 org ni, malas nak amik tau..huhu

NzA berkata...

moga bahagia brpnjangan la mrk tu...

Amy Syaquena berkata...

x suka dorang so x nak amek tau pasal dorang..huhuhu kejamnya amy kan!

ct N honey berkata...

@kakchik@ella
mmg tak tahu malu le tu...muka dah tebal

ct N honey berkata...

@Nisa Fadzil
dah kawin nanti jaga pula rumahtangga,jgn sekejap je..

ct N honey berkata...

@kakyong
perangai dah cam tu,peminat pun lari

ct N honey berkata...

@diana
ye lah kan,anak mkn ke tidak,kesian abby..."apa aku kisah "(Norman)

ct N honey berkata...

@Bionic women
tgk dari kejauhan aje lah kebahagiaan mereka,dan hrp2 bahagia

ct N honey berkata...

@NzA
hrp2 cam tu lah

ct N honey berkata...

@Amy Syaquena
itu hak masing2,ct pun x suka sgt mereka ni...drama dia pun jarang tgk

ct N honey berkata...

@Umedia Network
ramai juga yg tak suka mereka ni...

Jendela Hati berkata...

ct emang dorang muka dh tebal dgn org keliling. org nak buat kad photoshoot, depa pun nak buat gakkk...

ct N honey berkata...

@Jendela Hati
memey tu mungkin juga nak merasa mcm orng lain sebb belum kawin lagi,tapi norman tu lebih2 pula...

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/