Khamis, 28 Julai 2011

(OST Ramadan Terakhir) Jangan Lupa Namaku - POMPA BENSIN


Sejak mula bersiaran pada 26 Julai 2011 tempoh hari, setiap malam pukul 10.30mlm mesti dah ada depan. Best betul layan cerita Ramadan Terakhir. Malam ini episod 3. Apalah yang akan terjadi pada Sakinah bila dah bekerja dalam rumah Tuan Hisham. Sakit hati sesangat dengan perangai isterinya Mazni tu. Tapi lakonan Fazlina Ahmad Daud sebagai Mazni memang berkesanlah. Baru tengok 2 episod dah mula meluat tengok perangai dia. Jom layan OST Ramadan Terakhir yang lagu dan liriknya hasil ilham Pompa Bensin.

 JANGAN LUPA NAMAKU

Walau aku tidak bersamamu
Jangan engkau lupakan diriku
Walau aku tiada di sisimu
Jangan engkau lupakan namaku

Kerana...
Aku mengingati mu
Kerana...
Aku men’cintaimu...

Andai aku
Bisa bertemumu
Dengan senyum ku tadah syukurku
Andai aku bisa menyentuhmu
Air mata pasti deras gugur

Kerana...
Aku merindui mu
Kerana aku sentiasa
Menyintaimu oh sepenuh hati

Walau kamu
Jauh di mataku
Jangan aku hilang dalam kalbu
Saat kamu samar mengingati
Jangan aku terus kau lupakan

Kerana aku
Sentiasa mengingatimu
Kerana aku
Sentiasa menyayangimu oh kekasih hati...

Andai aku bisa memelukmu
Pasrah aku tabah diujimu
Andai aku bisa dicintai
Dengan rela menyerahkan hati

Kerana...
Aku merindui mu
Hmmm...Kerana aku sentiasa menyintaimu......

Lagu&lirik by POMPA BENSIN
Lagu penuh Jangan Lupa Namaku



8 ulasan:

puanbee berkata...

ct i like.. bee share ye

puanbee berkata...

ct i like.. bee share ye

qudwa berkata...

liiikee jugak...:D

Said Arsyad berkata...

i like it

Yutaka Mushimura berkata...

best arr citer nih...Mrs Mazni rock...haahhaks.

mane nak downlod lagu nih ek???

Cik Fieza90 berkata...

Minat tengok cite ni..x pernah miss..hehehe..lagu dia pon Best3x!! ^-^

ct N honey berkata...

@Yutaka Mushimura
rasanya belum ada lagi link utk dload lagu ni

ct N honey berkata...

@Cik Fieza90
samalah kita,ngantuk2 pun tunggu gak

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/