Sabtu, 9 Julai 2011

Terkini Live update dari perhimpunan Bersih 2.0 di Kuala Lumpur

Perhimpunan Bersih akan diadakan hari ini, 9hb july 2011. Ct bukanlah menidakkan dan mengiyakan perhimpunan ini. Cuma harapan Ct tidak adalah nanti kekecohan dan mendatangkan bahaya kepada orang awam. Pasti ramai yang ingin mengetahui maklumat Keadaan Terkini Perhimpunan Bersih tersebutkan?  Di sini ada link untuk mengetahui maklumat terkini mengenainya...

live update perhimpunan Bersih

Ct pun nak berkemas ni, nak BERSIH kan rumah. Bersepah..semua hero-hero dalam rumah ni punya keje...

8 ulasan:

Rahmad berkata...

namanya bersih..

tp bawa parang panjang, minyak petrol..etc

apa kejadah ni..kotor dh..

yanchor berkata...

ermm...nk jadi cerita, smlm aku terperangkap dlm jams yg SANGAT terok hampir 2hrs drp bkt tinggi ke ampang (i.e tempat keje - rumah). Berbaloi ke atas sbb "perhimpunan haram" nih???

Kesian la kat org mcm aku (sume rakyat msia yg mmg dah BERSIH minda), pegi keje utk jana ekonomi negara, tlg pkkan utk tingkatkan productiviti company utk jana ekonomi negara jugak...penat, balik tersangkot dgn jams yg disbbkn oleh mende2 mcmni...aku mmg rasa TAK berbaloi la...

BERSiH la sgt kan????hahahaha :D

Tanpa Nama berkata...

tp x salah kn.kalau kita tgk apa agenda sbnr yg bersih nie nak buat...coz selama nie kita hanya mendengar pada 1 suara sahaja.. contohnye media..tv,suratkbar,radio dan lain2 lg..asyik benda yg sama..bg pendapat saya..mungkin ada perkara yg diluar sana yg kita perlu lihat dan dengar, mana tahu apa yg nak dismpai kan dalm agenda bersih nie ada kebenaran..sapa tahu? percaya lah..sesebuah negara yg nak maju kene ada pro and kontra..asyik pro jer xde kontra camne? moga mysia nie sentiasa maju dan aman...aminnnnn.

Tanpa Nama berkata...

Rahmad...jgn asik baca utusan je...nanti jadi bodoh...

Tanpa Nama berkata...

salam bro.tuhan bagi akal untuk ferfikir dgn otak.bukan fikir dgn kepala lutut.ni la budak sekarang.habis fikiran dah terpesong.tak nampak yang mana baik yang mana buruk.terima bulat2 apa yg media pro bn siarkan.org bukak internet dia pun bukak internet tp haprak tak tau langsung cerita sebenar. Allah turunkan Al Quran untuk jadi panduan pada manusia, bukan jadi hiasan.harap tau baca tapi tak tau makna-hampeh punya umno.lepas tu buat undang2 umno dan dia sendiri yg langgar undang tu.kan ke bengap punya umno bn.org2 yg kurang cerdik dan hati yg dah tak berapa nak terang la jd sasaran.bagi sikit gula2, buat jalan lebih kurang time nak undi,dah pakat sokong bn.tak sedar diri,lepas tu habis harta negara kene kaut dek kutu2 berahak tu.

Izan Ishak berkata...

yelah kak... kita tgk ajelah apa kesudahan BERSIH ni nak buat arini...

Tanpa Nama berkata...

buang masa ja suma ni...p cari duit lg bgs dari buang masa bt ni.... kenapa suma negara nk bt mcm ni termsuk malysia....sapa yg rancng suma ni

ct N honey berkata...

@Izan Ishak
perhimpunan bersih dah habis,klu nak tgk gambar dan videonya jomlah singgah

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/