Sabtu, 16 Julai 2011

Video Nurul Syuhada(pengacara TV3) dan tunang(Raja Amir) berdating


Pengacara Majalah Tiga, Nurul Syuhada Nurul Ain Mohd Zin, 27 dan Raja Amir Raja Azwa,29, akan bernikah pada 16 Julai 2011 iaitu hari ini. Nanti kalau ada gambarnya Ct akan cubalah share dengan semua ye. Ini hanya video Nurul Syuhada dan Amir berdating.




Sekarang ini macam-macam cara bakal pengantin nak buat supaya majlis perkahwinan mereka dapat di abadikan hingga ke anak cucu cicit seperti dalam bentuk video dll. Ye lah setiap orang ada impian masing-masing. Yang penting semoga kebahagian akan kekal hingga ke akhir hayat.






Kalau nak tengok video ini kena sabar ye, mungkin sangkut2 sikit. Tapi kalau tengok sampai habis memang best...



9 ulasan:

Nur Hazlin berkata...

haha comelnyaa XD . taktau pulak nurul syuhada dah tunang :O

Terbang Bersamaku berkata...

sangat2 comel video nie....:)

NzA berkata...

so sweet......

nurul cantik + amir ensom=sesuai sgt.

Suzie berkata...

suka tengok...kalau kita dah anak-pinak buat lagi bestkan...

Yati berkata...

Tahu yang Nurul ni nak kawin. Tapi ingat dengan angkasawan kedua, mejar dr. tu dulu. Ketinggalan cerita. Hehehe..

Mialia berkata...

hekhek.. pngacara mhi smua dah xsingle erk ? kcuali abby je la kan.. hehe

ika berkata...

comel tgk dorang b2..

saharinasaharudin berkata...

suke nurul.comels :)

ct N honey berkata...

@Yati
nak tgk tak gambar nurul syuhada nikah?

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/