Selasa, 19 Julai 2011

Video rakaman LiveChat bersama pelakon Juvana


Bagi sesiapa yang ketinggalan mengikuti Livechat bersama pelakon Juvana malam tadi, Di sini Ct sharekan link videonya.

Livechat bersama Daim dan Botak

Livechat bersama Ayam dan Apek

Sekarang ini Juvana 2 dalam perancangan. Jika mahukan lebih lanjut dapatkan maklumat di FB juvanaTV3

12 ulasan:

SueZ berkata...

hney chat tak? saya lyn citer malam tadi ..suspens...

Klik HB today

GaRy™ berkata...

uih???... ada juvana 2 lagi ke??...

Puan Kutu berkata...

wow dpt la berbual dgn jejaka2 malaya kan..

Ummi Hanie @ AnNisa Fadzil berkata...

vid first tu daim ngan botak ye?

sesuwei ler live chat ni utk peminat2 tegar Juvana ...

yes sokong Juvana 2 ! ;) mesti Botak dah jadi watak baek ..hihi

merahitujambu berkata...

layan cite episod akhir smlm..beremosi ok..heee..juvana 2??wah

iPai berkata...

wah sampai macam tuh ke ? bagus ye .. kalau ramai peminat, kira ok laa kan ..

ct N honey berkata...

@SueZ
chat juga,tapi lambat sgt nak tunggu dia jwb..

ct N honey berkata...

@GaRy™ hrp2nya

ct N honey berkata...

@Puan Kutu sekarang ni dah top budk jahat ni

ct N honey berkata...

@Ummi Hanie @ AnNisa Fadzil klu botak jadi baik,sapa nak jadi jahat lak..daim kot

ct N honey berkata...

@merahitujambu mmg terharu sgt,tapi control malu kat anak

ct N honey berkata...

@iPai
ramai yg suka tgk drama juvana ni.4.2 juta

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/