Sabtu, 13 Ogos 2011

Kad kawin Asyraf Muslim dan Dayana mirip Al-Quran


Selebriti yang kini menumpukan perhatian sebagai pengamal perubatan Islam bakal bernikah di Tanah Suci dengan wanita pilihan hati, Noor Dayana Lokman, 24.

Dikhabarkan Ashraf bersama saudara-mara terdekat akan `terbang' pada 17 Ogos ini dan berada di sana kira-kira dua minggu. Majlis pernikahan pula bakal disempurnakan pada 1 Syawal.

Dengarnya, majlis resepsi di sebelah keluarga pengantin perempuan dijadualkan berlangsung pada 17 September ini di kediaman keluarganya di Gombak, manakala pihak Ashraf sendiri mengadakan kenduri menyambut menantu di MITC Melaka, seminggu kemudian.tq buzzera

Yang menariknya kad kawin Asraf ini unik sekali. Memang tak pernah lagi Ct jumpa terutama mana-mana celebriti buat. Rasanya memang sesuai dengan dengan kerjaya beliau sebagai pengamal perubatan Islam dan gelaran beliau sebagai Ustaz Amirul. Kad undangan perkahwinan pelakon Asyraf Muslim dan Dayana menampilkan rekaan yang menampilkan kaligrafi jawi dan dan mukasurat mirip Al-Quran, siap ada terjemahan lagi. iretis

Selamat pengantin baru Asyraf Muslim dan Dayana.
Promosi besar-besaran untuk pakaian kanak-kanak, keperluan harian, barangan wanitakecantikkan, dan barangan Elektrik. Jadikan Hari Raya anda paling meriah tahun ini.

8 ulasan:

Umedia Network berkata...

Wah!!! Kad kahwin yang paling cantik pernah saya lihat. :)

Scarlett O'Hara berkata...

Dari segi hukum, macam mana?

Atiah Zainal berkata...

rasenye taksalah. Sebab dia bukan ambik dari ayat alQuran. Cuma design je lebih kurang mcm Quran. Tak salah rasenye.

Abe Goreng berkata...

sgt menarik. ada unsur2 islamik.:D

Watak Kartun Di zombi Kg.Pisang Kan!!!

ct N honey berkata...

@Atiah Zainal
ye betul tu,coraknya aje mcm alquran

ct N honey berkata...

@Scarlett O'Hara
mcm aje..cuma tulisan tu dia gunakan huruf jawi

Suzie berkata...

Pernah dengar Ustaz kata Ayat-ayat Al Quran kalau tulis dlm kad kahwin kita sebagai jemputan kena jaga pula adab-adabnya.Kalau buang dan dipijak2 pula berdosa pula tuan rumah.Tapi yang ni guna jawi kan oklah tu ....

Ummi Hanie @ AnNisa Fadzil berkata...

cnti & unik...

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/