Dapatkan Handmade Bag ct N honey Dengan Berbagai Corak & Warna

Selasa, 16 Ogos 2011

Poster iklan Hari Raya Aidilfitri Nurul yang seksi

Ini adalah salah satu iklan salam Aidilfitri yang dikatakan kontroversi kerana pakaian yang dikenakan Nurul agak terdedah. Ianya berlatarbelakangkan masjid dan Nurul pula berpakaian seksi. Tidak sesuai langsung rasanya. Tidak bercirikan suasana sambutan Hari Raya. Kalaupun nak tunjukkan sangat bentuk badan yang langsing tu pakai baju kebaya pun boleh juga.Tak perlulah pakai macam berkemban ni. Sekarang ini dah banyak sangat isu menyentuh tentang agama, jadi janganlah menambahkan lagi isu yang sensitif ini.


Salah siapa? Nurul? designer? Glow&Glamour
Tqohartis

13 lebah buat bising:

Chempaka Sari berkata...

la... apa ni? nama sensitivity diorang ye? Kalau tak bulan puasa pun tak boleh pakai mcmni apetah lagi bulam puasa...

fiq. berkata...

org marah sebab berlatarbelakangkan masjid,,ishk2,,, ape punyer designer la

Suzie berkata...

Memang pelik,kdg2 artis ni cakap pasal agama tapi ilmu tak ada.....

Eddy Dce berkata...

fuhh...seksi bebenor ni...macam kat hollywood dah aku tengok....aishhh...

Nazzue berkata...

uishh nie raya kat negara mana nie? Dunia2...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

hairan la...benda mcmni lepa boleh buat bodo ja kan.....

SCLover berkata...

ish...ish.. awat la depa ni..ada akai Allah s.w.t bg tak mau guna..sesia kan !!

NzA berkata...

semua xpeka!!!!!

Bitter berkata...

entah ape ape..haisshhh

FaKArePa!n berkata...

sewel gamok nya

Jendela Hati berkata...

makaiii berkemban? alahai tau la santek dan slim. kalu gemuk mau ka pakai camtu adehhh (ai ayat dengki ke nie heheh)

Aziemah Gekozen berkata...

ish..si nurul ni rase da cantik sangat la tu, asyik pakai seksi jer...

(btw..ade typo error rasenya..berlatarbelakangkan masjid kan? cik lebah tulis majlis...-peace-)

A to Z Lyrics berkata...

walauweeiii dia nak beraya kat mana tu.... sah di luar negara aa kot pakai camtu~ ish ish ish!


sELAMAT hARI rAYA aIDILFITRI mAAP zAHIR dAN bATIN dari 'myobw.com'

lagu rAYA khAS untukmu...