Isnin, 5 September 2011

Farah Lee bakal tunang Ally Iskandar?


Minggu lepas ada juga baca pasal ini, disebabkan tiada bukti anggap itu sebagai gossip sahajalah. Lepas baca sumber disini ada pula gambar, sah lah gossip tu. Kalau tak ada angin masakan pokok bergoyangkan.


Dengarnya Ally telah pergi ke Terangganu untuk merisik Farah Lee. Ketika majlis merisik tersebut, Ally dilihat memakai baju Melayu warna putih purple cream.Lihat gambar dibawah 

Farah lahir pada 12 Mac1989 dan sekarang ini masih belajar di tahun 3 dalam bidang Mechanical Engineering Inha University, Incheon di Korea Selatan. Jika benar perkara ini semoga perkara yang baik itu akan dipermudahkan oleh Allah.

6 ulasan:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

oooo...ya ka?cun juga orgnya ye...

KAKd DAH kembali bersiaran....

Bancik berkata...

kalau dah jodoh...

NzA berkata...

baru putus tunang dh dpt penganti????

Ummi Hanie @ AnNisa Fadzil berkata...

aah musykil kan kak nza ... baru je putus tup2 ade p'ganti...hmm...apepun moga menjadilah kali ni yer ally ...

mcm biase nengok jer farah ni ...

A to Z Lyrics berkata...

waaa.. dalam diam~ hahaha terbaik laa ally (boleh tahan juga pengantinya!)

Suriayati Datu Mudin berkata...

cute dia ni

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/