Khamis, 15 September 2011

Gambar Eirdeena anak Aida( Gadis Melayu) dan Saiful Nizam dibedah di IJN

Baby Aida(Pemenang Gadis Melayu) dan Saiful Nizam(Pembaca Berita TV3) yang bernama Eirdeena telah menjalankan pembedahan jantung di di Institut Jantung Negara (IJN) semalam(14 Sept 2011) pada pukul 8.00am.
"Eirdeena ada masalah jantung dinamakan Truncuss Arterious Type 1, di mana ada lubang pada saraf jantungnya. Doktor dapat tahu mengenainya sebaik lahir dan untuk mengelak penyakit itu merebak pada paru-paru, Eirdeena perlu dibedah segera iaitu sebelum umurnya tiga bulan. Doktor telah memantau kesihatannya sebelum dia menjalani pembedahan. Eirdeena cergas dan tak nampak macam sakit. Sekurang-kurangnya mendengar tawanya dapat meredakan keresahan kami. Awal Syawal lalu, kami hanya beraya di Kuala Lumpur dan menghabiskan masa mereka di rumah kerana bimbang kalau dibawa ke tempat ramai orang, kesihatan Eirdeena terganggu dan akibatnya pembedahan itu terpaksa ditangguh. Kos pembedahannya tinggi tapi yang penting kesihatan Eirdeena. Insya-Allah, duit boleh dicari",ulas Saiful
"Ya Allah.hanya padaMu aku mengadu..sembuhkanlah anakku..lancarkanlah pembedahannye.kepade Engkau aku memohon pertolongan..aminnnn((Eirdeena..please be strong syg..mummy n ayh sayang eirdeena",harapan Aida 
Harap pembedahan Eirdeena telah berjalan dengan lancar, memang tak sampai hati bila tengok baby yang masih kecil dibedah. Tapi demi kesihatan kita terpaksa terima semua itu. Ikuti perkembangan berita Eirdeena di   mstar.com

15 ulasan:

Citarasa Rinduan berkata...

amin.........
moga baby aida selamat....
tabahkan hati ibu dan ayahnya..
amin

besarnya dugaan mereka

NzA berkata...

moga cpt sembuh..kesian baby...

puanbee berkata...

kecik lagi kesian baby tu , cepat2lah sembuh amin

ct N honey berkata...

@Citarasa Rinduan
harapan setiap ibubapa mahukan anak yg sihat,tapi ini dugaan buat mereka berdua

ct N honey berkata...

@NzA
kecik2 lagi dah kena mcm ni..hrp ibuayahnya bersabar

ct N honey berkata...

@puanbee
kita cuma mampu berdoa,..hrp2 semuanya berjln lancar

Ummi Hanie @ AnNisa Fadzil berkata...

kesian baby , aida n suami nye ... ujian besar juge ni . moga bby sembuh nnti

klu di jepun,awal2 dah operate baby yg alami penyakit jntung gini mcm hal adik ipar sy.alhmdllh babynye sihat tp akan ada pmbedahan susulan nnti

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

moga2 selamat semuanya...

juliaakmal berkata...

semoga selamat....sayu hati bila tengok sikecil kena bedah...

Miss Nadya berkata...

amin...kecil lagi sudah di beri dugaan..semoga k.aida skeluarga tabah menghadapi dugaan sebegini..Amin..

new entry :: Spontan Kamis ツ

nureenina berkata...

moga2 cepat sembuh! amin ~~

eva berkata...

alaaa kesian nyer.. lagi 3 bulan kene bedah.. smoga cepat sembuh..

Yati berkata...

Kesian tengok baby kecik-kecik dah kena bedah jantung. Semoga baby Eirdeena sembuh sepenuhnya.

Ceritera Anak Sampah berkata...

AMIN.

aimaniman berkata...

ya la.. moga sihat dan selamat.. amin... sedey baca n sayu bila tengok hapinya couple mum n dad.. moga tabah k

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/