Dapatkan Handmade Bag ct N honey Dengan Berbagai Corak & Warna

Rabu, 7 September 2011

Gubahan pertunangan yang ringkas dan mudah

Hantaran ini Ct buat untuk anak saudara yang bernama Haiqal. Majlis bertunangnya sudah berlangsung pada hari raya ke dua yang lepas. Maknanya balik aje ke kampung masa cuti hari raya tu, dengan secepat yang mungkin kena siapkan.
Ini aje yang sempat Ct ambil gambarnya, gambar untuk majlis pertunangannya tu, tak dapat nak ambil sebab Ct tak dapat nak hadir, masa tu dah kena balik rumah mak mertua pula beraya. Nanti menangis pula Hubby Ct lambat beraya dengan keluarganya.

Gubahan coklat,sumi,gula-gula dan gubahan tuala
Gubahan kain ela bentuk anggur
Gubahan penjagaan diri
Selamat bertunang Haiqal
Sekarang ini berapa jumlah hantaran yang minimum? Lima ribu,sepuluh ribu? Ada ke lagi tiga ribu?

16 lebah buat bising:

YAYA AZURA berkata...

terenya buat gubahan ...cantik...

FaKArePa!n berkata...

hebat jugak CT buat gubahan..boleh tempah ?? hihi

maksu berkata...

memang terer x smpi 2 ari dh siap...cayala...

Elih Japahar berkata...

cantik lah...:) sy kena 12 ribu tau jgn main-main hahaha!...

Puan Kutu berkata...

berbakat yer ct nie..cantik!

teratai berkata...

w/p ringkas tapi cantik. Hantaran sekarang ~ biasanya lebih rm5000!

Suzie berkata...

Cepat je siap....kalau hantaran rm3000 dapat beli apa lah yer...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

pandainya dia.....

ada lg...belanja utk RM3ribu...(janda@ibu tunggal)hehehehhe...

ct N honey berkata...

@YAYA AZURA
yg ringkas aje,tak susahpun

ct N honey berkata...

@FaKArePa!n
klu ddk area seremban ni boleh lah,harga boleh runding...

ct N honey berkata...

@maksu
setakat yg ringkas,boleh cepat 1 hari aje,janji si hero2 ct tak kacau..

ct N honey berkata...

@Elih Japahar
sekarang ni mmg standard kot harga anak dara...klu dah suka tak pelah kan,mahal pun tak kisah

ct N honey berkata...

@Puan Kutu
tq

ct N honey berkata...

@teratai
itulah,ct ni semua anak lelaki,rm5000 tu sekarang,bila dah 10 tahun akan dtg entah berapalah...

ct N honey berkata...

@Suzie
boleh beli satu set bilik tidur aje sekarang ni..ha..ha.ha..rm3000 itu harga zaman ct dulu tu...

ct N honey berkata...

@LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™
ye ke?,tapi klu janda yg vouge tu tak dpt rm3000 de..