Dapatkan Handmade Bag ct N honey Dengan Berbagai Corak & Warna

Selasa, 15 November 2011

(17) Gambar Perkahwinan Penyanyi Syella Kamaruddin Yang Bernilai RM15 Juta

Penyanyi Syella Kamaruddin yang terkenal dengan lagu ‘Menangis Dalam Hujan’ difahamkan telah diijakabulkan dengan seorang VVIP dalam sebuah majlis tertutup, Jumaat lepas. Menurut sumber, dia bersyukur apabila kehidupan penyanyi yang sebelum ini berhempas pulas membantu keluarga dengan menjual nasi lemak telah berubah sekelip mata.
Syella Kamaruddin berkahwin dengan VVIP



Sumber turut menambah, Syella Kamaruddin menerima hantaran mewah berupa sebuah banglo bernilai RM5 juta yang terletak di sebuah lokasi di ibu negara. Bukan itu sahaja, dia turut menerima sebuah kereta rekaan British, iaitu Mini Cooper. Difahamkan, perkahwinan Syella Kamaruddin secara keseluruhannya bernilai hampir RM15 juta! Baju perkahwinannya turut menerima sentuhan pereka terkenal tanah air, iaitu Hatta Dolmat.
Kata sumber lagi, Syella yang juga pemilik butik D’Syella Place mengadakan majlis perkahwinannya tanpa pengetahuan media kerana menghormati permintaan suaminya. Juga dengarnya Syella juga bersanding berseorangan tanpa suaminya diatas sebab tertentu.
Menerima hantaran Banglo dan kereta  mewah 
Syella Kamaruddin dengan hantaran perkahwinannya
Baca penjelasan sebenar Syella mengenai perkahwinannya disini
Gambar suami Syella disini



43 lebah buat bising:

Mila@Rimbun berkata...

apelah pelik bersanding sorang2 kan

EnciK AxixOu berkata...

mane laki die???

Bitter berkata...

eh, seksanye aku tgk baju dieeee..
baju dah macam gah gila tapi sanding sensorang??? wujud tak laki die nih??

Lelord berkata...

huhuhu mcm2 kan

Suzie berkata...

ish...kalau saya dah nangis dah ...ada ka gambar tak ada laki pula...

puanbee berkata...

adoi sedinya bersanding sesorang

AYuNG berkata...

cntekkk dia nih..
tp seksa x abis2..:)

✿....rossa alina....✿ berkata...

kawen ngn laki org la tu kot..huhuhuhu..

SueZ berkata...

TAK PERNAH ADER ORG SANDING SORANG MACAM NI...GILER KER APA..MESTI BINI NO 2 KAN...

Tanpa Nama berkata...

Dengar cite dia nikah kt Golok dgn Datuk R

Tanpa Nama berkata...

Dengar cite dia nikah kt Golok dgn Datuk R

Achu Dean berkata...

bayar baju mhl2...tp baju x cukup kain...klau pihak agama islam bley panggil peserta yg msk ratu melaysia bg kaunseling...knape dyeorg x panggil artis2 nea yg pakai baju x cukup kain nea bagi kaunseling...jgn ingt artis nea kebanggaan negara...tp ingt akhirat...adekah dyeorg nea islam hanya atas kertas sahaja...????

Tanpa Nama berkata...

ish3... dapat petunjuk g umrah pilih laki.. tp tak dpt petunjuk cover tetek... astagfirullah...

Fareha Rahmat (Bos Besar) berkata...

ermmm tgk je la kan....mls nak komen lelebih..

k.h.a.l.i.l.a berkata...

sanding sorang? sedihnye

ct N honey berkata...

@Mila@Rimbun
byk sgt rahsianya

ct N honey berkata...

@EnciK AxixOu
rahsia...

ct N honey berkata...

@Bitter
jomlah tgk gambar suami syella, dah ada dah

ct N honey berkata...

@Lelord
inilah pertama kali tgk majlis pengantin tak ada suami

ct N honey berkata...

@Suzie
terlampau berahsia sgt..

ct N honey berkata...

@puanbee
tak pe lah dah dpt banglo mahal...

ct N honey berkata...

@AYuNG
gambar ni mmg cantik,pandai cameraman dia

ct N honey berkata...

@✿....rossa alina....✿
sbb tu berahsia sgt

ct N honey berkata...

@SueZ
klu mcm ni mesti bini no2 tu

Afaf CyNofa berkata...

ap gunanya kalo b'sanding sampai juta2 pn kalo suami xde kt sbelah..ni nk kawin ngn org ke duit?? aihhh..mcm haremm je....

Tanpa Nama berkata...

alaaa jalang ni kawen dengan musa hassan... ex KETUA POLIS NEGARA.. berapa banyak rasuah dia kaut masa kpn dulu ntah

AngelzGaban berkata...

rasa2rasanye.. perkahwinan mereka ni atas unsur cinta or kebendaan?? heee

Tanpa Nama berkata...

dia khwn dgn BEKAS KETUA POLIS NEGARA...TAN SRI MUSA HASSAN....

Rosniena berkata...

semoga berbahagia..eh betul ke dgn tan sri musa hassan?

Tanpa Nama berkata...

ala die kawin sebab duit tan sri musa hassan kut..giler duit,kat dunia jew boleh hidup mewah nanti dah mati ape pun x de klau amal ibadah nye x cukup..

Iris Mom berkata...

betul bro! sokong u 100%.

Tanpa Nama berkata...

pembetulan..bukan dgn tan sri musa hassan..uols view la lagi..ade gambar hubby dier.thanks

Tanpa Nama berkata...

dia ni dh kna rogol pada hari prsandingan dia sebelom suami dia brsama dia....knapa saya ckp mcm tu? sebabnya, pompuan ni membiarkn org yg hadir kt majlis tu (lelaki) memandang dia dgn pakaian yg separuh bogel.tanpa diduga, ada jgk lelaki yg akan membayangkn jika dia brsama pompuan ni...itulah apa yg dimaksudkn pompuan ni telah dirogol pd hari persandingannya

boy™ berkata...

Mahal tu.

http://infoserius.com

HOSS berkata...

kesian dia nie..berangan jer kot. nth wujud nth idak laki dia. kot2 semua pnjm jer..

Tanpa Nama berkata...

Sakit betul lah orang Islam sekarang ni,...

Tanpa Nama berkata...

dulu dia ni kan susah..mcm meraih simpati kat media,tapi bila dah dpt durian runtuh mcm ni x pyh la nk menunjuk sgt..dah tu nampak KESIAN ek bersanding tanpa suami.kot terlupa yg diri tu pernah susah..adoiii nasib baik ada rupa kalau x,x merasa la..hihihihi

Tanpa Nama berkata...

Biarlah dia..mengata pasal dia,kita pun dapat dosa.pahala kita dapat kat dia.Hal dia bkn hal kita.

riDiCulOuS berkata...

tu la kawen ngn vvip..
masa bersanding pon ditinggalkan

sobsob

ramos remos berkata...

Hurmm.. Ntah x taw.. Hehe

ramos remos berkata...

Hurmm.. Ntah x taw.. Hehe

nor lidia rosli berkata...

bertuah

nor lidia rosli berkata...

bertuah