Jumaat, 4 November 2011

Aishwarya Rai Pilih Hospital Tujuh Bintang Untuk Bersalin Pada 11.11.11

Bekas Miss World yang kini menjadi pelakon Bollywood Aishwarya Rai Bachchan telah memilih Seven Hills Hospital di Marol di Andheri untuk bersalin. Sumber berkata bahawa bilik VIP mewah di hospital tujuh bintang itu telah ditempah dari 10 hingga 15 November.
Aishwarya Rai bakal bersalin pada 11.11.11
November 14, adalah tarikh Aishwarya dijangkakan bersalin, tetapi menurut sumber Aishwarya akan menjalani pembedahan  pada hari bertuah 11/11/11. Ia dilaporkan bahawa ada kemungkinan pelakon itu memilih 11/11/11, kerana ia adalah tarikh yang datang hanya sekali dalam 800 tahun. Lebih-lebih lagi, Amitabh Bachchan dilahirkan pada 11 Oktober.

Seven Hills Hospital dipilih Aishwarya kerana dikatakan kagum dengan kemudahan-kemudahan hospital.Malah kakaknya Shrima melahirkan seorang bayi lelaki di hospital ini pada tahun lepas. Sumber berkata bahawa Aishwarya dan Bachchans memilih hospital kerana privasi yang ditawarkan.

3 ulasan:

Niza Romli berkata...

11/11/11 cantik no tu..

Golden Rose berkata...

zaman sekarang nak tarikh lahir anak pun kita bleh pilih sendiri ye....dengar crita aishwarya mengandung kembar....mesti comel

Munn Jaafar berkata...

byk duit bleh la...huhu