Ahad, 29 Januari 2012

9 Gambar Harith Iskander Tayang Perut Isteri

Ibu bapa sanggup melakukan apa saja demi menyambut cahaya mata yang bakal lahir. Sekarang pula sudah menjadi satu trend, bila sarat mengandung sahaja ada sesi mengambil gambar perut. Ada pula orang yang kata wanita mengandung itu ialah wanita yang paling seksi di dunia.

Bagi Harith Iskandar, juga tidak ketinggalan ingin mengabadikan gambar perut isterinya Jezamine Lim yang sedang mengandung. Kalau tak silap, Harith dan pasangannya Jezamine merupakan pasangan selebriti pertama yang berani mendedahkan gambar perut yang sarat dalam persalinan yang sangat minimalis.











19 ulasan:

normi nieza berkata...

wat malu org melayu jer..huhu

Huda berkata...

oh....(nganga mulut..)

Jendela Hati berkata...

gulp...

Tanpa Nama berkata...

orang dah 'kemaruk' dan tersasar macam nie ler jadinyer.... Mudah-mudahan Allah berikan hidayah supaya mereka insaf dan kembali ke jalan yang diredhai,isyaallah.....

usin berkata...

harith ni dh jauh 'kelaut' ni. patutnya dia bimbing isteri jgn terus hanyut & karam di tengah lautan. dia pulak ajak isterinya makin jauh dari nur. harith, masih ada masa utk betulkan kesilapan...

shat_mashuri berkata...

camne r leh jd cmnie..

Yatie Awang berkata...

Astagfirullah alazim...tak tahu nak kata

ammar danish berkata...

apa punya harith>>> bangang..leh suh bini tayang perut...

Aku Dan Sesuatu berkata...

Sabda Rasulullah S.A.W bermaksud: "Dan bagi isteri-isteri kamu, hendaklah kamu memberi nafkah dan pakaian kepada mereka dengan cara yang baik." (Hadis riwayat Muslim).

gamep01nt berkata...

haha perut dia dgn perut bini dia sama je

bsyok berkata...

http://bsyokonline.blogspot.com/ terdapat Cannel online ASTRO ARENA ,ASTRO CERIA, ASTRO OASIS ,ASTRO PRIMA ,ASTRO RIA ,AXN ,DOCUMENTARY TV ,E-KOREA ,FOX MOVIE, HBO ,MALAYSIA YOUTH Tv .NTV 7, RTM TV 1 ,RTM TV2 ,TV 3 ,TV 8, TV 9.

soooooour berkata...

kurg ilmu agama ni....

.: mama lynn :. berkata...

nak cakap pun kt pun bkn la alim sangat tp sbgai suami bdosanya mbiarkan isteri pkaian mcm ni

Tanpa Nama berkata...

dunia artis yang jauh terpesong.. insaflah...

Tanpa Nama berkata...

tak malukah bila anakmu besar nanti melihat gambar ibunya begini

suzie rahman berkata...

eee geli lk

norsiah ahmad berkata...

Hai Harith.....satu dunia tgk gmbr2 ni. Malunya.....

zaini berkata...

Salah satu contoh Suami Dayus..ingatlah,tidak akan bau syurga untuk suami2 yang dayus..bau pun diharamkan,jangan harap la nak masuk..

airi awal berkata...

harith ni nk tunjok dy pnya baka mnjadi kot... haha

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/