Selasa, 31 Januari 2012

Gambar Pra Perkahwinan Fasha Sandha & Jejai (Rizal Ashram)?

Gossip tentang adakah Fasha dan Jejai sudah berkahwin masih menjadi teka-teki. Bila ditanya kepada tuan badan Fasha masih tidak mengaku.

"Belum tiba masanya untuk saya beritahu tentang tarikh hari bahagia saya. Insya-Allah, saya tetap akan berkongsi berita gembira ini kepada semua, hanya itulah komen Fasha kepada media.
Eksklusif gambar pra perkahwinan Fasha Sandha dan Jejai


Mungkinkah cincin dijari Jejai tu adalah cincin pertunangan Fasha & Jejai?
Dikhabarkan perkahwinan Fasha dan bekas suami kepada pelakon Nora Danish itu akan berlangsung pada 28 Mac depan iaitu sempena tarikh ulang tahun kelahiran Fasha. Ada juga kedengaran perkahwinan mereka akan berlangsung di Bali.

Cerita terbaru tentang Fasha dan Jejai ialah, bila tersebarnya gambar pra perkahwinan mereka kini. Menurut sumber di’maklumkan gambar ini merupakan dari satu sessi fotografi pra perkahwinan Fasha Sandha & Rizal Ashram (Jejai) yang berlangsung sekitar Disember 2011 yang lalu di’sebuah lokasi rahsia.

Fasha Sandha & Rizal Ashram di’khabar mengenakan persalinan dari pereka fesyen terkenal, Rizman Ruzaini untuk sessi fotografi praperkahwinan yang penuh misteri & tanda tanya ini.

Walaupun apapun spekulasi tentang perkahwinan Fasha dan Jejai diharapkan majlis perkahwinan mereka nanti akan berjalan lancar.
Mungkinkah perkahwinan mereka nanti akan berlangsung di Bali?

8 ulasan:

Huda berkata...

cepat jelah diaorang ni kawin..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

elok la kawen la cepat2 sikit...

Lea Isnawi berkata...

bergambar mcm dh kawen je

ntah hape2 diorg ni

Yana Libra berkata...

duit dah banyak, kawin je la cepat2 kan senang~

juliaakmal berkata...

x paham....

Ila berkata...

hai,kalau dah kahwen gi tahulah je kan

ked berkata...

elok la tu kalau nak kawen..stop2 la segale kontroversi2 sume ni..muak dah aku dengar..

Jendela Hati berkata...

ye lah cpt2 lah berlangsung hendaknya...letih nengok...

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/