Sabtu, 11 Februari 2012

Ann Ngasri & Video Mabuk Punca Zarina Anjoulie Ugut Aliff Aziz

Entry Semalam Zarina Anjoulie Ugut Aliff Aziz Di Twitter.Zarina Anjoulie telah mendakwa Aliff Aziz sebagai penipu dan juga cerita disebalik mengenai 'malam itu'. Aliff yang didakwa segelintir pihak sebagai lelaki bermulut manis yang gemar berjanji pada gadis... dirakam gambarnya sedang memeluk Zarina daripada belakang.
Aliff Aziz didakwa bercinta dengan Ann Ngasri


Namun cerita terbaru, hubungan cinta antara Aliff Aziz dengan Anne Ngasri termasuk sikap mahu mencuba teman wanita baru sebenarnya menjadi punca perbalahan. Kerana cinta antara Aliff dan Anne seolah sudah sahih apabila mereka kononnya dilihat jalan bersama sambil berpegangan tangan di sebuah pusat peranginan sambil ditemani pihak ketiga.


Sehubungan itu, dalam satu tweet Zarina turut bertanya hubungan Aliff dengan Anne dan mengakui mempunyai video Aliff yang didakwanya sedang mabuk. Meskipun tidak menyebut akan mendedahkan video tersebut, namun ia seakan memberi klu bahawa jangan main-main dengan Zarina kerana dia mempunyai bukti kukuh.



Jadi persoalannya sekarang, selepas gambar Aliff memeluk Zarina dari belakang... apa pula yang akan didedahkan oleh Zarina nanti? Kita tunggulah sama-sama, memang banyak sungguh kontroversi Zarina ni.....


9 ulasan:

Ley Rashid berkata...

la ni zaman artis tunjuk siapa bagus dgn cerita hangat bukan tunjuk bakat yang ada.

Razil Tahir berkata...

huuu.. the story gets hotter,.. :)

Yana Libra berkata...

hai~~ macam2 la orang skang ni~~~

senses of soul berkata...

jahat nye kaww

POSH76 berkata...

adohaiii pompuan ni tak insaf2

Norasikin berkata...

kalau org dah tak nak tu, cari je la yg lain

Hanif Idrus berkata...

ni semua publisiti murahan si zarina...
Hal2 macam ni pun nak ditweet kan..aparaa...

Jom Exchange Bloglist
Hanif Bloglist
Salam Kenal dan I follow sekali
Sila komen setelah letakkan bloglist
Thanks

suffer8zine berkata...

masalah perempuan ni...

Terkini : Tupai Berwarna Ungu

ROJAK berkata...

ann cuba ingat anak2 tu takkan nak berayah macam tu..

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/