Jumaat, 3 Februari 2012

Gambar Majlis Pertunangan Leuniey dan Hisham

Mesti ada yang sudah tahu siapa Leuniey ni kan. Sekarang ini gossip tentang Leuniey dan Khairul Fahmi/Apex sedang hangat diperkatakan. Bukan nak cerita tentan gossip tu tapi nak kongsi gambar-gambar yang cantik ini di majlis pertunangan Leuniey dan Hisham. Meriah sungguh majlis pertunangan mereka yang mengenakan warna pink. Harap mereka akan berbahagia dan gossip itu tidak benar.














Nur Eilunie Natasha Nazri, 21, disifatkan mempunyai pakej lengkap ‘beauty with brain’ (jelitawan bijak). Pada usia muda, dia bijak merangka masa depan dengan memiliki dua butik pengantin, mempunyai kemahiran dalam bidang solekan dan aktif menjalankan perniagaan menjual produk kecantikan di Internet.

Nur Eilunie atau mesra dengan panggilan Leuniey berkata, ketika rakan seusia melanjutkan pengajian ke peringkat lebih tinggi dan menikmati zaman muda dengan keluar bersama rakan, dia menumpukan hampir semua masanya dengan menguruskan perniagaan.

“Sepatutnya, selepas habis peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM), saya melanjutkan pengajian ke peringkat lebih tinggi, tetapi saya memilih menguruskan perniagaan keluarga. Saya nekad untuk serius dalam bidang perniagaan untuk masa depan cemerlang.“Saya juga mengambil kursus solekan di Jakarta, Indonesia sebagai pelengkap kepada perniagaan diuruskan. Selain itu, ibu dan ayah membantu memberi tunjuk ajar bagaimana menguruskan perniagaan butik pengantin,” katanya ketika ditemui di butiknya bersama ibunya, Noor Laila Abu Bakar, 43.

10 ulasan:

nabilah berkata...

macam mjlis kahwinla..

mari sahabat tengok kotak pensil di sini.. :)

http://shoppingtk3.blogspot.com/2012/01/kotak-pensil.html

Huda berkata...

ni majlis tunang ke nikah?

kartikel.com berkata...

dah macm kahwin..

❤Sumie❤ berkata...

Sayang betei. Tunangnya hensem la jugak.. dari si apek tu. single dan laki tu. ada can. kuang3

LoLa berkata...

korang tgk blog beautifulnara..sekarang tgh kecoh wanita ni ada skandal dgn KFCM,smpai mintak putus tunang

NorHayati berkata...

http://sayap-kehidupanku.blogspot.com/

ArulchelseA berkata...

duit banyk..mana satu nak pilih..kih kih kih..

Muaz Faris berkata...

tema warna pink sangat menaikkan nafsu kan??

syafikah berkata...

lawanyee... heheh :)

AMMAR YASIR berkata...

Cantiknya...mcm dah kahwin

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/