Isnin, 13 Februari 2012

Zoo China Adakan Majlis Perkahwinan Biri-biri & Rusa Sempena Hari Valentine

Zoo China akan mengadakan majlis perkahwinan sempena hari Valentine untuk biri-biri jantan dan rusa betina yang mempunyai hubungan istimewa, agensi berita rasmi Xinhua berkata hari ini.


Pengunjung membanjiri taman hidupan liar di wilayah barat daya Yunnan untuk melihat biri-biri, yang diberi nama Cina Changmao bermakna rambut panjang, dan rusa,Chunzi (tulen), selepas zookeepers mendedahkan haiwan itu mempunyai hubungan dan telah mendapati bahawa pasangan itu telah mula mengawan.

Taman hidupan liar itu akan mengeluarkan 500 tiket khas, pada harga 66 yuan(kira-kira S $ 13) sekeping, untuk majlis itu, NewsService melaporkan.

Apa nak jadi lah sekarang ni,macam-macam perkara tak masuk dek akal berlaku.


3 ulasan:

♥ Cik Zack's ♥ berkata...

rubi ? rusa + biri biri. hahaha mcm2 btul laa

kakchik@ella berkata...

sesama haiwan pun da ada majelis perkahwinan ye? pelik .. pelik.

Jendela Hati berkata...

perkahwinan binatang di ari valentine..eloklah tu tak usah dibangga dgn hari tersebut org2 ni...

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/