Isnin, 19 Mac 2012

Gambar Pelajar Perempuan Diculik Ketika Beli Kad Prabayar

Seorang pelajar perempuan Tingkatan Tiga Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Pandan hilang dipercayai dilarikan tiga individu tidak dikenali ketika keluar membeli kad tambah nilai prabayar di sebuah premis kira-kira 100 meter dari rumahnya di Taman Tas, di sini petang semalam.  
Siti Nurfatihah diculik

Mangsa, Siti Nurfatihah Mahadi, 15, keluar ke premis berhampiran kira-kira jam 3 petang bersama dua adiknya, Muhammad Syahmi Aiman dan Siti Nurul Aishah, masing-masing 11 tahun, sebelum ditarik seorang lelaki memasuki sebuah kereta jenis Honda Ungu yang berhenti di depan kedai berkenaan sebelum memecut meninggalkan kawasan itu.
 SEDIH...Nor Mala menangis ketika menceritakan kejadian Siti Nur Fatihah diculik. Gambar kecil, Siti Nur Fatihah, diculik.
Ketika kejadian, Siti Nur Fatihah bersama dua adiknya, Muhammad Syahmi Aiman dan Siti Nurul Aisyah, 11, dalam perjalanan pulang ke rumah mereka.

Menceritakan kejadian itu, Nurul Aisyah berkata, tiba-tiba kereta dipandu seorang wanita berhenti di depan mereka sebelum seorang lelaki yang duduk di belakang keluar dan menarik kakaknya masuk ke dalam kenderaan itu.

“Kakak menjerit kepada Muhammad Syahmi ‘Baby..tolong kakak’ sebelum dia dan saya cuba menyelamatkan kakak dengan menarik tangannya sekuat hati,” katanya ketika ditemui di rumahnya, semalam.













2 ulasan:

Jujurara berkata...

ape lah nasib dia la yerk..
moge2 slamat..

suffer8zine berkata...

alahai... x de keje lain ke culik2 ni.. pastu entah ape die buat

Terkini : Penyembelihan Buaya Di China