Isnin, 12 Mac 2012

Romantik! Gambar Bulan Madu Norman & Memey di Bali

Memang romantik! Melihat gambar bulan madu Memey Suhaiza,24, dan Norman Hakim, 36,. Memperlihatkan pasangan ini sedang menikmati alam berumahtangga yang bahagia, apatah lagi baru saja pulang daripada bulan madu di Bali, Indonesia pada 29 Februari hingga 5 Mac.

Meskipun mereka sudah lama bernikah lebih lima bulan, baru sekarang berpeluang berbulan madu di luar negara dari tajaan tiket hasil perkahwinannya. Tiket tajaan ini diberi oleh seorang kawannya untuk ke sebarang lokasi pilihan. Bali menjadi pilihan selepas mereka dapat cuti dari komitmen kerja.
Bulan madu Norman & Memey di Bali



Sepanjang disana Memey dan Norman tinggal di dua hotel berdekatan Pantai Kuta, iaitu Hotel Hard Cafe dan Hotel Melastri. Memey berharap bulan madunya di Bali ini akan membuahkan hasil yang dinantikan, iaitu dapat hamil.
Norman & Memey
 Jelas Memey lagi, Jika tiada aral melintang pada 16 hingga 21 Mac ini, dia dan Norman akan berangkat ke Beijing, China kerana terlibat dalam penggambaran drama Asmara Beijing terbitan Skop Productions.  Mereka akan digandingkan bersama buat pertama kali setelah mereka disatukan sebagai suami isteri.

Harap kebahagian Memey dan Norman akan sentiasa hangat sehingga kehujung nyawa. Amin.Sorry gambar tak cantik, tapi teruja sangat nak share dengan semua.

Tiada ulasan: