Selasa, 26 Jun 2012

Diculik,Dirogol,Dipaksa Kawin Dan Selepas itu Dicampak Ditepi Jalan

Seorang remaja perempuan berusia 15 tahun mengalami pengalaman menakutkan apabila diculik di Jeli, Kelantan dan kemudian dibawa ke Grik, Perak, lalu diperkosa.

Mangsa kemudian dibawa ke Thailand untuk dinikahkan secara paksa oleh perogol terbabit tetapi 36 jam kemudian, gadis berkenaan ditinggalkan di tepi jalan di sini, Sabtu lalu.
gambar hiasan

Difahamkan, ketika kejadian kira-kira jam 8 malam Khamis lalu, pelajar tingkatan tiga itu sedang membantu ibu saudaranya berniaga di kedai makan di Sungai Mekong, Jeli, Kelantan, apabila seorang lelaki tidak dikenali tiba-tiba muncul dan menarik remaja itu ke dalam Proton Wira.

Bapa mangsa yang hanya mahu dikenali sebagai Azizul, 43, berkata mangsa dibawa ke Jeli oleh ibu saudaranya yang datang ke rumah keluarganya di Grik.

“Saya difahamkan anak saya dibawa ke Kampung Belum Baru, Grik dan dirogol dalam kereta oleh lelaki berusia 30-an itu,” katanya sedih ketika ditemui di sini, semalam.

4 ulasan:

maszull berkata...

assalamualaikum CT...kejam nyer ada masalah kot pemuda tu dah mcm apa jer...:)

AL AZRUL berkata...

mcm2 la skrg kan..
prmpuan kna jga dri, cra brpkaian pun klu bleh biar sopan, skrg-krgnya dpt mncgh bnda bruk brlaku..

LydSunshine berkata...

Nauzubillah... Kejamnya.

Sharifah Fadzilah berkata...

seorang perempuan yang bertudung labuh dan bertelekung dicuit bahagian dadanya & lelaki itu hanya tersenyum tanpa rasa bersalah. keliru juga kdg2.. dgn yang terdedah tak pula dicuitnya sbb takut si gadis bagi penampar. yang bertudung labuh tu berani dia buat macam2 sbb kebanyakan mereka lebih pemalu.susah sebenarnya jd perempuan. serba tak kena :(

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/