Isnin, 11 Jun 2012

Pengantin Beli Pil Kuda Untuk Aksi Malam Pertama Ditangkap

Seorang pengantin lelaki bertindak di luar dugaan apabila sanggup mengambil pil kuda semata-mata ingin menjadikan malam pertamanya luar biasa.

Bagaimanapun tindakan lelaki yang bekerja sebagai pemandu lori hantu itu membawa padah apabila dia dicekup polis, dua hari selepas dia bergelar pengantin baru.

Pemuda berusia 25 yang baru naik pelamin bersama gadis pilihannya berasal dari Kampung Delong dalam satu majlis persandingan yang difahamkan berlangsung di Kampung Nibong itu ditahan dalam serbuan polis kira-kira jam 2 petang.

Dia ketika itu dipercayai berkunjung ke rumah rakannya untuk mengambil dadah.

Suspek yang mempunyai ahli keluarga berasal dari Pengantin baru ini (kiri) dicekup di tapak projek dekat kampung Tokkah dibawa ke ibu pejabat polis daerah setelah dicekup bersama rakannya kerana disyaki terbabit dengan penyalahgunaan dadah.

Bachok, Kelantan ketika ditemui turut mengakui menjadi penagih sejak beberapa tahun lalu dan pernah ditahan lebih dua kali sebelum ini.

Katanya, dia berjaya memujuk gadis yang kini menjadi isterinya untuk berkahwin setelah mendakwa sudah insaf dan berjanji untuk tidak mengulanginya.

“Sebelum ini isteri saya tahu bahawa saya seorang penagih, akan tetapi demi cinta suci kami, dia sanggup melayari bahtera dengan berkahwin dengan saya. “Namun dia tidak mengetahui bahawa saya ada mengambil dadah sehari sebelum naik pelamin sehinggalah saya ditangkap petang tadi,” katanya yang didapati positif dadah jenis methampethamine.

Ketua Polis Daerah, Superintendan Dahlan Mohd Noor mengesahkan tangkapan oleh sepasukan polis dari Bahagian Siasatan Jenayah Narkotik itu dan suspek kini ditahan untuk siasatan lanjut mengikut Seksyen 15(1) Akta Dadah Berbahaya 1952.

7 ulasan:

Nur Najwa Bt Ibnu Pajar berkata...

da berjanji tapi mungkir janji.ape2 ntah..bagus sgt ke dadah tu..minta2 dihindarkan...

pena rozie berkata...

dadah... Kalau srh jgn la ambik lg br kawin. nanti susah org mcm ni nak berubah.

lady scooter berkata...

kesian kat wife dia... diperbodohkan dek suami camni...

maszull berkata...

assalamualaikum CT...macam2 hal kan kesian kat isterinya ...:)

Lenggang Kangkung berkata...

apa nak jadi ?

Akak Muhammad berkata...

ini baru namanya cinta buta..ini blog baru akak.yang lama dah kena hack..
http://situsiniakak.blogspot.com/2012/06/gadis-ini-beranak-sambil-berjalanlihat.html

aimaniman berkata...

kesian perempuan kan, ditipu dan tertipu...

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/