Jumaat, 14 September 2012

Sinopsis Drama Cinta Jangan Pergi-Tiz Dan Remy Bercuti Ke Eropah

Satu lagi drama yang bakal di arahkan oleh pengarah kreatif, Kabir Bhatia yang akan menemui penonton tidak lama lagi bertajuk Cinta Jangan Pergi. Seperti dramanya yang meletup sebelum ini bertajuk Nurkasih, sekali lagi pasangan yang sedang hangat bercinta Remy Ishak dan Tiz Zaqyah sebagai watak utamanya.

Sinopsis drama bersiri Cinta Jangan Pergi.
Lea merupakan seorang wanita yang sangat teratur dalam menguruskan hidupnya. Cinta Jangan Pergi menceritakan kisah percintaan Lea Soraya (Tiz) dan Khalil (lakonan Remy) yang sama-sama menuntut di sebuah universiti di London. 
Drama terbaru Tiz dan Remy-Cinta Jangan Pergi

Tiz dan Remy bercuti di Eropah
Tiz juga berkongsi rasa terujanya apabila dia dan Remy bakal bercuti ke Eropah, seterusnya menjayakan penggambaran drama arahan Kabir Bhatia iaitu Cinta Jangan Pergi pada pertengahan bulan Oktober ini.

"Mungkin 15 atau 18 Oktober ini saya akan terbang ke Eropah untuk menjayakan penggambaran drama Cinta Jangan Pergi bersama Remy. Sesi penggambaran akan diadakan di beberapa lokasi seperti London, Paris dan New Zealand yang memerlukan kami berada di sana selama 20 hari," ulasnya yang sekali lagi akan menjayakan watak kekasih kepada Remy dalam drama 26 episod itu.

Mengulas mengenai wataknya dalam drama tersebut, ujar Tiz, dia membawakan watak Lea Soraya yang memerlukannya berambut pendek.

Menurut Tiz, dia sangat berbesar hati melakonkan watak Lea Soraya kerana penulis skrip tersebut iaitu Mira Mustaffa yang juga isteri kepada Kabir Bhatia, mengilhamkan watak tersebut khusus buat dirinya.

Ulas Tiz, drama bersiri tersebut akan ditayangkan di TV9 selepas tamat sesi penggambaran kelak.

Tiz Zaqyah jadi duta May
 Update
7.3.2013
Drama cinta jangan pergi akan bersiaran di TV9 bermula 6hb april 2013 pada hari sabtu dan ahad.


Tiada ulasan: