Sabtu, 2 Februari 2013

Gambar Tunang Black Mentor

Selepas sering dikaitkan kontroversi tentang hubungannya dengan wanita, akhirnya penyanyi Black yang popular dengan lagu Teman Pengganti kini bergelar tunangan orang.

Berita mengenai pertunangannya itu belum dapat dihidu oleh media.

Bagaimanapun, Black ketika dihubungi Kosmo! semalam enggan mendedahkan butiran lanjut mengenai majlis pertunangan yang berlangsung pada Sabtu, 26 Januari lepas.

“Memang saya telah bertunang tetapi saya tidak mahu bercerita lebih lanjut mengenai siapakah tunang saya, majlis pertunangan dan tarikh perkahwinan kerana menghormati permintaan keluarga saya dan keluarga pihak perempuan,” ujarnya.

Black bagaimanapun memberitahu, dia mungkin akan menamatkan zaman bujangnya pada tahun ini namun, belum ada tarikh tertentu lagi.
Mungkinlah ini Gambar tunang Black yang dimuat naik di laman Instagram miliknya.
“Saya tidak mahu heboh bukan kerana nak sorok majlis pertunangan tetapi orang kata dugaan ketika bergelar tunangan orang ini agak berat.

“Ramai orang tahu saya sudah ada kekasih sebelum ini, tetapi yang menjadi artis saya seorang bukan keluarga dan keluarga tunang saya.

“Jika tidak ada aral melintang saya akan berkahwin dalam tahun ini juga. Waktu itu saya akan beritahu semua tentang majlis perkahwinan dan siapa bakal isteri saya. Jadi, saya harap dapat menghormati privasi diri saya,” tutur Black mohon difahami.Artikel Penuh: sumber

Tiada ulasan: